تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
به نظر می رسد این روزها انرژی بسیاری را صرف فکر کردن به روابط تان می کنید. با این که می دانید سرکوب احساسات ایده ی مناسبی نیست، اما باز هم تمایل دارید به انکار آن ها دست بزنید. نگران این نباشید که اگر کنترل تان را از دست دادید چه اتفاقی می افتاد. امروز نمی توانید از عقل تان برای فاصله گرفتن از احساسات استفاده کنید. از این که خواسته های غیر منطقی خود را به وسیله ی منطق توجیه کنید چیزی عایدتان نمی شود، پس بیهوده به پیچیدگی ها دامن نزنید.

اردیبهشت
امروز راحت تر می توانید با دیگران کار کنید و مثل قبل مقاومت نشان نمی دهید. به شما توصیه می شود به یک کار خلاقانه دست بزنید، حتی اگر این کار هدف مشخصی را دنبال نمی کرد. بهتر است کاری را دنبال کنید که از انجام دادن آن لذت می برید، به این ترتیب فرصت های دیگری هم برای تان مهیا خواهد شد.

خرداد
به دنبال راهی هستید تا به اهداف بلند مدت تان برسید. شاید احساسات تان متغیر به نظر برسند، اما همین که به فکر آینده هستید هیجان انگیز می نماید. اولویت های تان را از نو مشخص کنید و رویاهای تان را با اهداف و شرایط کلی زندگی هماهنگ سازید. به اندازه ی کافی رویاپردازی کرده اید، اکنون زمان آن رسیده که دست به کار شوید و آن ها را به واقعیت تبدیل کنید. این کار آن قدرها هم که به نظر می رسد پر خطر نیست.

تیر
شاید همه چیز آرام و مطمئن به نظر برسد، اما حس ششم تان به شما می گوید طوفانی در راه است. آن را با تک تک سلول های بدن تان احساس می کنید. اتفاق بزرگی در راه است و می دانید که نباید فریب سکوت حاضر را بخورید. همین طور که به طوفان احساسات نزدیک می شوید خونسردی خود را حفظ کنید. از صمیم قلب با صمیمی ترین دوست تان صحبت کنید تا شما را در راهی که در پیش دارید کمک کند.

مرداد
در حال بررسی فرصت های تان برای آینده هستید فکر می کنید که اگر الآن دست به کار نشوید همه ی فرصت ها برای همیشه از دست می روند. البته دلیلی برای اضطراب و نگرانی وجود ندارد. افکارتان را سر و سامان دهید و دست به کار شوید. بگذارید اعتماد به نفس تان راهنمای شما گردد، برای این کار باید همه ی ترس های تان را دور بریزید.

شهریور
کارهایی در دست دارید که امروز باید انجام شان دهید. اگر همان رویه ی قبل را در انجام کارها در پیش بگیرید باید خودتان را آماده ی رویارویی با مجموعه ی جدیدی از اتفاقات بکنید. قبل از این که موضع تان را به همه ی دنیا ثابت کنید باید ابتدا ذهن و فکر خود را سر و سامان دهید. وقت بگذارید تا ببینید که واقعاً چه چیزهایی برای شما اهمیت دارند. وقتی اولویت های تان مشخص باشند، همه چیز خود به خود درست خواهد شد.

مهر
کارهای زیادی دارید که باید انجام شان دهید، به ویژه اگر مهلت تان رو به پایان باشد. این که شرایط بیرونی به شما تحمیل شده یا این که خودتان تمایل دارید کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانید فرقی در قضیه ایجاد نمی کند. اکنون زمان آن رسیده که اهداف تان را متمرکز کنید و از استعدادها و مهارت های تان در انجام کارها بهره ببرید. نگران آینده نباشید، اکنون فقط باید به زمان حال فکر کنید.

آبان
امروز به خوبی درک می کنید که رویاهای تان می توانند آینده ی شما را بسازند. این یک کار جدی است، پس وقت خود را با فکر کردن به رویاهای غیر واقعی که امکان تحقق ندارند تلف نکنید. به محدودیت های تان اذعان داشته باشید، اما نگذارید در مسیری که در پیش دارید مانع فرصت های شگفت انگیزتان شوند.

آذر
اتفاقات پیرامون تان شما را از دنیای خیالات قشنگ خارج کرده و به واقعیت برگردانده است. اکنون در منزل و محل کار به شما نیاز دارند، پس بهتر است برنامه های شخصی خود را برای مدت کوتاهی کنار بگذارید. البته هنوز هم به فکر چیزهایی هستید که می توانند به زندگی شما معنی و مفهوم بهتری ببخشند. به چیزهای بزرگ فکر کنید و برای رسیدن به آن ها از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.

دی
امروز ایده های هیجان انگیزی در سر دارید، به همین خاطر نمی توانید ذهن تان را هنگام کار متمرکز کنید. به جای این که مدام با همان رویه ی قبلی پیش بروید، به شما توصیه می شود دست به آزمون و خطا بزنید و یک رویکرد جدید در پیش بگیرید. حتی اگر انجام کاری طولانی تر می شود، بد نیست از لذت های پیرامون آن بهره ببرید و به فرصت هایی که پیش روی تان قرار می دهد فکر کنید.

بهمن
شاید تصمیم بگیرید که به تنهایی کاری را شروع کنید، اما به هر حال یک نفر هست که می تواند در برنامه های شما نقش مهمی ایفا کند. البته شاید ابتدا کمی ناراحت شوید، زیرا اگر می خواهید حمایت دیگران را جلب کنید باید با آن ها کنار بیایید. دوست ندارید برای این که طرفدار جمع کنید وارد بازی های اجتماعی شوید، پس بهتر است رویکرد دیگری در پیش بگیرید. به جای این که به دیگران نشان دهید که ناراحت شده اید، بهتر است مهربانی کنید و بعد ببینید چه پیش می آید.

اسفند
شاید فکر کنید که در روابط تان موفق نبوده اید، زیرا امروز دیگران به شدت رفتار شما را به باد انتقاد گرفته اند. اما حواس تان باشد که انتقادهای دیگران می تواند نقطه ضعف های خودشان را نشان دهد. بهتر است به آن ها خشم نگیرید، در عوض به حرف های شان گوش دهید و سعی کنید از آن چه می گویند برای اصلاح رفتارتان استفاده کنید.



تهیه و ترجمه:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X