تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
ته دل تان به این نتیجه رسیده اید که برای دستیابی به اهداف تان باید زمان و انرژی بیشتری در اختیار داشته باشید. با این حال به شما توصیه می شود که امروز به مسیرتان ادامه دهید، زیرا اگر توقف کنید ممکن است اشتیاق لازم را نیز از دست بدهید. اکنون باید یک تصمیم مهم بگیرید؛ مثل این می ماند که در یک دوراهی گیر افتاده باشید، از طرفی دل تان می خواهد که همین طور با سرعت جلو بروید، اما از طرف دیگر یک ندای درونی به شما می گوید که آهسته تر حرکت کنید و با احتیاط گام بردارید. اگر این مشکل را با دیگران در میان بگذارید از میزان نگرانی های شما کاسته خواهد شد و در نتیجه ی آن دستیابی به موفقیت نیز آسان تر می شود.

اردیبهشت
اکنون یک سری موضوعاتی در زندگی شما وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید و خوشبختانه برای این کار آماده هستید. اگر چه تمایل دارید که درباره ی آن چه در ذهن تان می گذرد با دیگران حرف بزنید، اما شرایط طوری شده که این کار به سختی ممکن است. نمی دانید که آیا باید از موضع تان کوتاه بیایید یا نه، اما به اهمیت شرایط حاضر کاملاً آگاهی دارید. به شما توصیه می شود که الآن همه ی حرف های تان را بزنید و از خودتان دفاع کنید، نباید منتظر فرصت دیگری در آینده بمانید، اکنون زمان از آن شماست.

خرداد
می دانید که قرار است یک سری موانع جلوی پای تان سبز شود. بهتر است قبل از این که دست به کار شوید به همه ی جوانب فکر کنید. معمولاً بدون تأمل کافی شروع به حرف زدن می کنید و گاهی حتی نمی دانید که گفتگوها و تعاملات شما با دیگران به کجاها کشیده خواهد شد. یادتان باشد که این طرز رفتار به درد امروزتان نمی خورد. افکارتان را دسته بندی کنید تا بتوانید سازماندهی بهتری داشته باشید. باید وظایف تان را به کامل ترین شکل ممکن انجام دهید تا پیام تان به درستی انتقال داده شود.

تیر
امروز نباید به احساسات متغیرتان اجازه دهید که مانع بیان حقیقت درون تان شوند. شاید در نتیجه ی یک گفتگو به یک درک عمیق برسید، اما به نظر می رسد که نقطه نظرات شما هنوز برای دیگران قابل هضم نیست. اگر با یک موضوع جدی سر و کار دارید حواس تان باشد که به خواسته های دیگران هم توجه کنید. اکنون نیت های خوب و درستی در سر دارید، اما شاید دیگران به اندازه ی شما اشتیاق نشان ندهند، شاید مثل شما دوست نداشته باشند که احساسات مدفون شده را زیر و رو کنند. به شما توصیه می شود قبل از این که ادامه دهید، اول از همه ببینید که چگونه بازخوردهایی دریافت می کنید.

مرداد
شاید امروز یک اتفاقی بیفتد که خاطرات یک تجربه ی احساسی را که در گذشته داشته اید زنده کند، اما شما دل تان می خواهد که این احساسات را مدفون نگه دارید. شدت احساسات گریبان تان را گرفته و تصمیم دارید که آن ها را از چشم دیگران مخفی کنید. اگر فکر می کنید که با احتیاط عمل کردن به نفع تان است پس همین کار را انجام دهید. افکارتان را در یک دفترچه بنویسید، با این تمرین می توانید این مسیر را با سلامت بیشتری طی کنید.

شهریور
معمولاً ترجیح می دهید که جانب عقل را بگیرید؛ اگر چه امروز بحث عقل و منطق در میان نیست، اما دل تان نمی خواهد که وارد موضوعات احساسی شوید. با این حال ممکن است سر آخر در شرایط پیچیده ای گیر بیفتید که مجبور شوید با دیگران سر و کله بزنید. اگر قرار است که ماجراهای دیگران شما را از پرداختن به موضوعات جدی زندگی تان باز نگه دارد باید از آن ها فاصله بگیرید. به جای این که همه ی انرژی خود را صرف اتفاقات اطراف تان کنید، به شما توصیه می شود که به احساسات و حقایق درون تان توجه نشان دهید.

مهر
شاید امروز از نظر عاطفی حساس شده باشید، به همین خاطر ترجیح می دهید که خیلی در جمع دیگران حاضر نشوید. اما با گذشت زمان به تدریج احساس امنیت بیشتری خواهید کرد. اگر چه دل تان می خواهد که به خودتان سخت نگیرید، اما به هر حال از شما انتظار می رود که تا چند روز آینده جانب عقل را بگیرید و درست برنامه ریزی کنید. اکنون باید با همه ی توان تان کار کنید، مطمئن باشید که پاداش همه ی زحمات تان را خواهید گرفت. یادتان باشد که اکنون باید طوری رفتار کنید که خودتان و فقط خودتان را تحت تأثیر قرار دهید.

آبان
امروز به موضوعاتی که در روابط تان با دیگران پیش می آید با یک دید واقع گرایانه نگاه می کنید، اما واقعیت های زندگی شما را از رویاپردازی درباره ی آینده باز نخواهد داشت. به نظر می رسد که تصورات تان از دنیای خیال به دنیای واقعی ما انسان ها وارد شده، پس فرصت را از دست ندهید و رویاهای تان را تحقق ببخشید. برای این که زندگی خود را تحت کنترل درآورید باید بدانید که دقیقاً می خواهید چه اتفاقی در زندگی تان بیفتد، بعد از آن باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا آن اتفاق دلپذیر بروز کند.

آذر
امروز ممکن است دیگران با شما درباره ی اهداف کاری سر صحبت را باز کنند و شما هم دنباله ی گفتگو را بگیرید و پیش بروید. وقتی روی کارتان تمرکز کنید متوجه می شوید که باید به چیزهای زیادی دقت کنید. شاید دل تان بخواهد که روند انجام امور را آسان تر بگیرید، اما اکنون باید از این فرصت استفاده کنید تا خودتان را در این پروژه ی کاری به همه نشان دهید و موضع تان را ثابت کنید. به شما توصیه می شود که با اعتماد به نفس حرکت کنید تا همکاران تان به شما بپیوندند و از شما راهنمایی بگیرند.

دی
امروز باید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، زیرا هنوز یک سری موضوعات جدی وجود دارد که حل نشده باقی مانده اند. خوشبختانه این قابلیت را دارید که افکارتان را سازماندهی کنید و آن چه را می خواهید بگویید قشنگ بیان کنید. اما هر وقت حتی برای یک لحظه تنها شدید به احساسات تان فکر کنید و به ندای قلب تان گوش دهید. بد نیست از دوستان تان بخواهید که هر بار از واقعیت ها دور شدید به شما هشدار دهند. گاهی لازم است که نظر دیگران را هم بپرسید و فقط به نظر خودتان اکتفا نکنید.

بهمن
از دیگران انتظار دارید که شما را بیشتر از قبل جدی بگیرند، اکنون خلاقیت های تان شکوفا شده و دوست دارید که از شما به خاطر اقدامات تان تشکر کنند. خودتان را نشان دهید و مهارت های تان را به نمایش بگذارید. شاید کمی طول بکشد تا همه توجهات به سوی شما جلب شود، اما نگران نباشید، بالاخره مورد توجه قرار خواهید گرفت. اکنون زمان از آن شماست، تمام تلاش تان را به کار بگیرید.

اسفند
بد نیست که کمی دست از انجام کارهای تکراری روزمره بردارید، اما به نظر می رسد که بار سنگین وظایف روی دوش تان سنگینی می کند. اکنون نباید وظایف تان را نادیده بگیرید، بهتر است استراحت را به زمان دیگری موکول کنید. شاید کسی به سراغ تان بیاید و بخواهد وقت و انرژی شما را بگیرد. به شما توصیه می شود که بهترین های تان را به کار بگیرید و وقتی همه ی کارهای تان تمام شد با خیال راحت استراحت کنید و خوش بگذرانید.



تهیه و ترجمه:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X