تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
اگر امروز دوستان تان برای گرفتن تصمیم درست به اندازه ی کافی عجله نکنند اعصاب تان خراب می شود. شما اکنون به دنبال جواب هستید و اگر کاسه ی صبرتان لبریز شود به سرعت ناراحت می شوید. به نظر می رسد که فقط شما این قدر احساس ضرورت می کنید. برای این که بتوانید این قضیه را مدیریت کنید باید بپذیرید که این مشکل فقط به خاطر خواسته های شماست و نه کوتاهی دیگران. به شما توصیه می شود که لطفی به خودتان بکنید، این قدر سخت نگیرید، به دیگران اجازه دهید که خودشان باشند، همان طور که شما دل تان می خواهد خودتان باشید.

اردیبهشت
اگر چه ممکن است در پایان امروز چیزهای زیادی به دست آورید، اما حواس تان باشد که برای ادامه ی پیشرفت باید از همان ابتدا اهداف صحیح و روشن داشته باشید. متأسفانه اکنون به راحتی نمی توانید کارهای تان را اولویت بندی کنید. اگر از همان ابتدای روز حد و حدودتان را مشخص نکنید ممکن است خیلی زود خسته شوید. قرار نیست مدام دیگران را خوشحال کنید، اگر دیدید که پیشنهادات آن ها با رویاهای شما جور نیست به آن ها نه بگویید. اگر نمی توانید کاری را انجام دهید بهتر است از همان اول بگویید که نمی توانید، نه این که انجام اش دهید و بعد که تحقق نیافت احساس شکست کنید.

خرداد
امروز ممکن است در محل کارتان چیزی را اشتباه انجام دهید و برای تان مشکل درست شود، به ویژه اگر در انجام آن چیز عجله هم کرده باشید. اگر از سوی رییس یا سایر کسانی که مافوق شما هستند درست هدایت نشوید ممکن است نیت ها و اهداف خوب شما به نتیجه نرسد. اما اگر درست هدایت نشدید خودتان باید بتوانید مسیرتان را پیدا کنید، پس بهتر است همه چیز را به دقت بررسی نمایید. همه ی انتخاب های تان را مطالعه کنید و بعد برای قدم بعدی تصمیم بگیرید.

تیر
امروز قصد ندارید اطلاعات زیادی از خودتان به همکاران تان در محل کار بدهید. کسانی که شما را می شناسند باور دارند که حقیقت درون شما را نیز می دانند، اما واقعیت این است که شما دارید زیر رفتار جذاب و فریبنده ی خود چیزی را پنهان می کنید که دوست ندارید درباره ی آن حرف بزنید. ترسی که در وجود شماست از یک تجربه ی تلخ در گذشته ریشه می گیرد و نه شرایط حاضر در زندگی شما. برای این که گذشته تکرار نشود باید حقیقت را از نگرانی های غیر منطقی جدا کنید.

مرداد
امروز به خوبی می دانید چه کار کنید که درآمدتان افزایش پیدا کند. به نظر می رسد ایده هایی که برای پول به دست آوردن دارید هنوز خوب طرح ریزی نشده اند. اکنون از نیروی روانی خارق العاده ای برخوردارید و می توانید نمایی از آینده را در یک نظر ببینید، اما شاید آن چه می بینید خیلی واضح نباشد. صبر کنید، یک راهکار عملی به زودی پیش روی تان قرار خواهد گرفت. برای این که رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید باید یاد بگیرید که احساسات تان را با حقایق بیامیزید.

شهریور
احساس می کنید که در وسط یک مبارزه ی درونی گیر افتاده اید، شاید این مبارزه در حوزه ی روابط تان با دیگران باشد. امروز خورشید تابان ترغیب تان می کند که عشق درون تان را آشکارا بیان کنید، مثل این است که همه ی محدودیت هایی که پیش از این مانع تان می شد اکنون از میان رفته است. اگر امروز از دوستان تان مشورت بخواهید فقط به شما خواهند گفت که احتیاط کنید، یعنی حرف های شان چندان به کار شما نمی آید. خیلی عالی است که انسان شجاعت به خرج دهد، اما حواس تان باشد که احمقانه رفتار نکنید.

مهر
امروز می خواهید همه بدانند که شما با هر تصمیمی که جمع بگیرد مشکلی ندارید. اکنون به این باور رسیده اید که بهتر است از دوستان و همکاران تان حمایت کنید و خواسته های شخصی خود را کنار بگذارید. البته امیدوار هستید که شما هم بتوانید به اندازه ی دیگران لذت ببرید. اما یادتان باشد که لزومی ندارد با این سرعت از خواسته های شخصی خود به نفع جمع کوتاه بیایید. اگر چه دوست دارید که یک هم تیمی ارزشمند باشید، اما به شما توصیه می شود که هم چنان اولویت های خودتان را از خواسته های دیگران جدا نگه دارید.

آبان
شاید امروز دیگران از نقشه های شما حمایت نکنند، اما این کار آن ها باعث خواهد شد که شما تصمیمات تان را اصلاح کنید و با قدرت بیشتری پیش بروید. نمی دانید که چرا آن ها این قدر نسبت به آینده بی اعتنا هستند، به همین خاطر فکر می کنید که همه چیز بر دوش شماست. به جای این که سعی کنید کنترل همه چیز را در دنیای اطراف تان به دست بگیرید، به شما توصیه می شود که کمی زمام امور را رها کنید و ببینید که به کجا می رسید.

آذر
اکنون خورشید تابان دهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی موقعیت و مقام را روشن کرده است، از این رو بیشتر از قبل تمایل دارید که از نظر حرفه ای بدرخشید. احساس می کنید دارید کار خیلی بزرگی انجام دهید و می خواهید که همه ی اطرافیان از تلاش های خارق العاده ی شما باخبر شوند. احساس می کنید که اولویت های جدیدی پیش روی تان قرار گرفته است. در این که باید جهت گیری خود را تغییر دهید هیچ شکی نیست، خودتان را با جریان های حاضر هماهنگ کنید. اگر کمی دیرتر متوجه شدید که می خواهید به سر جای اول تان برگردید اشکالی ندارد، راه برگشت باز است. اما سعی کنید تا جایی که می توانید بر این امواج کهکشانی سوار شوید.

دی
امروز ممکن است سعی کنید که احساسات متغیر خود را نادیده بگیرید، اما به نظر می رسد که کنترل چندانی روی احساسات تان ندارید. بگذارید باد شما را به هر کجا که می خواهد ببرد، زیرا هر گونه تلاشی برای تغییر جهت وقایع امروز بی نتیجه خواهد ماند. از این مرحله که عبور کنید بعدش افق پیش روی تان گسترده خواهد شد.

بهمن
می خواهید راه تان را در یک رابطه ی صمیمی پیدا کنید، اما به نظر دیگران همه چیز این رابطه خوب است و مشکلی وجود ندارد. دل تان می خواهد قبل از این که احساسات آشفته ی تان به حد انفجار برسد، این فشارها خودشان حل شوند و از بین بروند. هنوز مسایل ناگفته و حل نشده ای وجود دارد که برای تان مثل یک کابوس شبانه شده است. اما به شما توصیه می شود که با ترس های تان مقابله کنید.

اسفند
امروز ممکن است ببینید که دری پیش روی تان باز می شود و شما را به یک مکان زیبا دعوت می کند، اما خیلی زود قبل از آن که قدم به آن سو بگذارید در بسته خواهد شد. احساس می کنید که قبلاً هم یک بار دیگر در همین نقطه بوده اید، مثل این می ماند که زمان دوباره به عقب برگشته است. در هر حال باید نگاه تان به جلو باشد، ندایی که شما را فرامی خواند آینده است نه گذشته.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X