تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
بر موجی از هیجانات سوار هستید و زندگی تان به تپش درآمده ، اما شاید اگر کنترل بیشتری روی موقعیت حاضر داشتید خوشحال تر می بودید. خوشبختانه، چیزهایی هستند که می توانید قدرت تان را روی آن ها به کار گیرید، اما بعضی از امور از دست شما خارج است. انرژی و وقت خود را صرف کارهایی نکنید که تحقق شان ممکن نیست. در عوض باید روی جریان های متغیری تمرکز کنید که پیش روی تان قرار گرفته و نسبت به آن ها واکنش صحیحی را در پیش بگیرید. اولویی های تان را در طول روز اصلاح کنید تا کارآمدی تان افزایش یابد.

اردیبهشت
امروز انگیزه ی چندانی ندارید، اما اگر کمتر به دنبال راهی برای گریز از کار باشید کارآمدی تان بیشتر خواهد شد. اگر انگیزه پیدا کنید می توانید به راحتی به کارهای معمولی روزمره در منزل و محل کارتان بپردازید. امروز نباید منتظر تایید دیگران باشید، زیرا ممکن است همکاران تان حرف هایی به شما بزنند که خوشایندتان نباشد. اگر بتوانید به تنهایی کارها را به بهترین شکل پیش ببرید می توانید توجه دیگران را به خود جلب کنید و تحسین شان را برانگیزید.

خرداد
تا زمانی که از انجام کارهای جدید و متفاوت نترسید می توانید تا حدی بعضی از امور را پیش بینی کنید. از آن آدم هایی هستید که گاهی سرسری عمل می کنند، اما امروز تمایل دارید که همه چیز را به دقت و با توجه کامل به جزییات پیش ببرید. از انتظارات تان کم کنید تا دستیابی به اهداف تان آسان تر شود و مسیر را همراه با تفریح طی کنید، برای تان هم مهم نباشد که بعدش چه پیش می آید. محدودیت های گذشته را کنار بزنید، اما یادتان باشد که در این فرآیند خودتان را آن قدرها هم جدی نگیرید.

تیر
امروز ممکن است بیشتر از حد توان تان برای خود مشغله درست کنید، اما وقتی متوجه شوید که که نمی توانید همه ی کارهایی را که شروع کرده اید تمام کنید ناراحت خواهید شد. راهکاری که اکنون به شما پیشنهاد می شود بسیار ساده است، به جای این که به دنبال انجام کارهای زمان بر باشید باید اولویت های تان را مشخص کنید. اگر کار جدیدی را شروع می کنید آهسته پیش بروید تا به نتیجه ی دلخواه برسید. اکنون باید کمتر قول بدهید و بیشتر عمل کنید.

مرداد
درمورد یک تصمیم گیری مهم به شک و تردید افتاده اید و مسایل مالی برای تان گیج کننده شده است. اکنون در یک وضعیت گمراه کننده هستید، این یک موقعیت پیچیده ی مالی است. شاید امروز سعی کنید برای خرید یک چیزی خودتان را توجیه کنید. در هر صورت این که به خاطر نامشخص بودن وضع ممکن است دچار اضطراب و نگرانی شوید. این ضرورتی که اکنون حس می کنید شاید باعث شود که بدون فکر دست به تصمیم گیری بزنید، اما بعد از تصمیم تان پشیمان خواهید شد. تصمیم گیری را به روز دیگری موکول کنید تا از شدت فشارها کاسته شود. اگر فرصت را از دست دادید اشکالی ندارد، اکنون زمان از آن شماست.

شهریور
اکنون دوست دارید که به همه ی جوانب کار فکر کنید، اما بدانید که امروز هر چه قدر هم تجزیه و تحلیل کنید باز هم نمی توانید برای اتفاقات غیر منتظره ی پیش رو خودتان را آماده کنید. سعی کنید خودتان را زیاد درگیر مشکلات فعلی نکنید، زیرا ممکن است از توجه به اهداف اصلی خود بازبمانید. بهتر است برنامه های قبلی خود را خود را کنار بزنید و به دنبال یک راهکار جدید باشید.

مهر
امروز ممکن است یک نفر در مقابل حرفی که می زنید یا عملی که انجام می دهید طوری رفتار کند که برای تان غیر منتظره باشد، اما شما همه ی ماجرا را نمی دانید و خبر ندارید که پشت صحنه چه می گذرد. چون این یک نفر با نظر و راهکار شما مخالف است دلیل نمی شود که مدام به او نه بگویید. حتی اگر دیگران گستاخ و بی پروا بودند، یادتان باشد که باید شخصیت های مختلفی را که سر راه تان قرار می گیرند بپذیرید.

آبان
شاید امروز نتوانید صبور باشید، اما تمایل دارید هر کاری را که شروع می کنید خلاصه به سرانجام برسانید. شاید دیگران فکر کنند که شما فقط حرف می زنید و خبری از عمل کردن نیست، اما سخت در اشتباه اند. سعی کنید در سریع ترین زمان ممکن وظایف تان را انجام دهید و در عین حال حواس تان به قول هایی که داده اید باشد. قرار نیست چیزی را به کسی جز خودتان ثابت کنید.

آذر
امروز ممکن است به شدت احساس اضطراب و نگرانی کنید، اما بعضی از نگرانی های تان چندان آشکار نیست. به نظر می رسد اتفاقات بیشتری در جریان است. خلاقیت تان غیر قابل جلوگیری خواهد بود، اما به شرط این که بتوانید این بحران را مدیریت کنید. برای این که حس و حال بهتری داشته باشید می توانید به پیاده روی بروید یا این که سری به باشگاه بزنید.

دی
همه چیز ضد شماست و از این که در چنین شرایطی خودتان را در اوج حفظ کنید خسته شده اید. اما نباید در طول مسیر ناگهان خواب بروید و بعد ببینید که یک فرصت ارزشمند را از دست داده اید. بزرگ ترین چالش این است که بتوانید به طریقی به خودتان بقبولانید که از این پس همه چیز راحت تر پیش خواهد رفت. بدانید که قسمت های مشکل مسیر را طی کرده اید. به شما پیشنهاد می شود که با تجسم کردن یک آینده ی روشن در ذهن تان به خودتان کمک کنید.

بهمن
امروز دست به هر کاری که می زنید دچار احساسات متضاد خواهید شد. شاید ترغیب شود که کارهای نیمه تمام تان را به سرانجام برسانید. به جای این که از سختی کار گله کنید بهتر است از دوستان بخواهید که کمک تان کنند. اگر بتوانید به کسی که مورد اعتماد شماست تکیه کنید می توانید راحت تر مسیرتان را طی کنید.

اسفند
دوست ندارید امروز دیگران به شما بگویند که چه کار بکنید و چه کار نکنید، زیرا خودتان تصمیم تان را گرفته اید. به این فکر کنید که اگر همه همفکر بودید چه می شد و تا حد امکان از بحث و جدل بپرهیزید. اگر احساس می کنید که عقاید دیگران با باورهای شما بسیار متفاوت است، اجازه ندهید که چیزی را به شما تحمیل کنند. پس هر وقت لازم شد به آن ها هشدار دهید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X