تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
امروز ممکن است به خاطر روند انجام امور به نا امیدی کشیده شوید. اما اگر از انتظارات گذشته ی تان دست بردارید، حس و حال بهتری خواهید داشت. کمی دیرتر فرصت های بیشتری پیش می آید تا بتوانید وظایف روزمره ی خود را با ایده آل هایی که در سر دارید هماهنگ کنید. اکنون زمان آن رسیده که به تعهدات تان عمل کنید، نه این که فقط از یک مرحله به مرحله ی بعد بروید. هر وقت توانستید کارهای نیمه تمام گذشته را سر و سامان دهید، حتماً آینده ی روشن تری در پیش خواهید داشت.

اردیبهشت
امروز ممکن است بیشتر از حد توان تان برای خود مشغله درست کنید، زیرا انگار توجهی به حجم وظایفی که به عهده می گیرید ندارید. بخشی از مشکل به خاطر این است که تا وقتی یک کار درست پیش نرود از آن دست برنخواهید داشت، به همین خاطر مجبورید مدام به عقب برگردید و کارهای قبلی را اصلاح کنید. شاید این نکات ریزی که شما به دنبال شان هستید برای دیگران اصلاً مهم نباشد، اما خودتان تمایل دارید که در هر کاری عالی عمل کنید. بهترین راهکار این است که بعضی از امور را به روز دیگری موکول کنید. اکنون بیش از پیش باید به کیفیت کارتان توجه کنید.

خرداد
شاید به نظرتان هوشمندانه نباشد که از سرعت کارها کم کنید، اما بدانید که در حال حاضر به نفع تان است که کمتر کار کنید و به استراحت بپردازید. متأسفانه نمی توانید امروز را تماماً به تفریح اختصاص دهید، پس اول از همه آن چند کاری را که انجام شان بسیار حیاتی است انجام دهید تا بعد بتوانید با خیال راحت به خودتان برسید. سعی کنید در طول مسیر به اهداف بلند مدت تان چشم بدوزید و انرژی دوباره به دست آورید. یادتان باشد که قرار است در طولانی مدت به اهداف تان برسید و نه در یک مدت زمان کوتاه.

تیر
اکنون بر موجی بلند از احساسات سوار هستید. یادتان باشد که بگذارید افکار مختلف فقط بیایند و بروند، یعنی به هیچ کدام از آن ها وابسته نشوید. امروز باید اجازه دهید که احساسات تان همان طور که می خواهند حرکت کنند، پس دست از کنترل احساسات تان بردارید. البته، حواس تان باشد که لزومی ندارد این اتفاقاتی را که در درون تان در جریان است به دیگران توضیح دهید. سعی کنید به این جریان از بیرون نگاه کنید و فقط یک ناظر بی طرف باشید، به این ترتیب درس های خوبی خواهید گرفت.

مرداد
یکی از ویژگی های کسانی که در برج اسد متولد می شوند این است که توانایی خوبی در بیان دارند، اما انگار امروز چندان هم برای تان آسان نیست که افکارتان را به زبان بیاورید. اگر به یک حس کوچک اجازه دهید که بگریزد، آن وقت پنجره ای به سوی روح تان باز شده و همه ی احساسات تان بیرون خواهد ریخت. شاید فکر کنید که مرزهای محکمی برای خود دارید، اما با این مرزبندی ها نمی شود جلوی جریانات فوق را گرفت. پس به نفع تان است که امروز تا حد امکان احتیاط کنید و اسرارتان را نزد خودتان نگه دارید.

شهریور
به نظر می رسد امروز خیلی نگران این هستید که دوستان تان راجع به شما چه فکر می کنند، به همین خاطر ممکن است دچار نگرانی و خشم شوید. اکنون صورت فلکی سرطان در یازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی گردهمایی های اجتماعی حاضر شده ، از این رو ممکن است احساس کنید که یک نفر نمی خواهد شما در گروه اش باشید. این حساسیت شماست و نه قضاوت های منفی دیگران که باعث می شود جبهه بگیرید و از خودتان دفاع کنید. می ترسید از این که حساسیت ها و نقطه ضعف های تان آشکار شود، پس سعی کنید هر چه را به شما پیشنهاد می دهند بپذیرید.

مهر
امروز بهتر است بعضی از افکارتان را از دیگران پنهان کنید، زیرا اکنون عقل و احساس تان هماهنگ نیست و نیاز دارید که برای رسیدن به نتیجه ی نهایی وقت بیشتری صرف کنید. اکنون می توانید خودتان را قانع کنید که لزومی ندارد در ماجراهای دیگران داخل شوید. بعد از همه ی بررسی ها آن کاری را انجام دهید که احساس می کنید درست تر و بهتر است.

آبان
امروز تصمیم داری افکار عاشقانه ی تان را طوری بیان کنید که انگار وابستگی چندانی به آن ها ندارید. البته، نه این که از برقراری یک ارتباط صمیمی با شخصی که دوست اش دارید گریزان باشید، فقط احساس می کنید که باید فضایی را هم به خودتان اختصاص دهید. مراقب باشید، این مشکل درونی ممکن است شما را گرفتار کند. به نفع تان است که از واکنش های شدید دست بردارید و بدانید که گفتن حقیقت درون تان آن قدرها هم که فکر می کنید وحشتناک نیست.

آذر
ساده ترین راه که امروز می توانید به وسیله ی آن از یک موقعیت احساسی فرار کنید این است که آن را به تعویق بیندازید. درست است که این شیوه ی چندان هوشمندانه ای به حساب نمی آید، اما در حال حاضر به تعویق انداختن یک تصمیم گیری مهم بهترین راهکاری است که دراختیار دارید. برای این که از شدت فشارها کاسته شود باید بگذارید که اتفاقات مسیر خودشان را طی کنند. بگذارید یکی دو روزی بگذرد و بعد دست به کار شوید.

دی
می بینید که کارهای زیادی جلوی تان انباشته شده است، اما تمایل دارید که ساکت بمانید و نگرانی های تان را در این مورد بروز ندهید. با این که می دانید رسیدن به اهداف تان کار ساده ای نیست، اما هم چنان خوش بین هستید و به مهارت های تان اطمینان دارید. وقت را تلف نکنید، از همین الآن شروع کنید و موانعی را که سر راه تان وجود دارد از میان بردارید. به این ترتیب می توانید به قله برسید.

بهمن
امروز به خوبی می دانید که قرار است روزتان را چگونه سپری کنید، اما ممکن است کسی به سراغ تان بیاید که برنامه های متفاوت دیگری تدارک دیده است. به نظر می رسد واکنش اول شما این باشد که بگویید چرا فکر می کنید نقشه های شما بهتر است. یادتان باشد که با این کار یک موقعیت رقابتی درست می کنید که فقط یک برنده خواهد داشت. برای این که موفق تر عمل کنید باید گروهی جلو بروید، پس بهتر است با هم به تفاهم برسید. بدانید که همکاری بهتر از رقابت است.

اسفند
نه این که چیزی اشتباه باشد، فقط این که امروز نمی توانید آزادانه هر چیزی را که در ذهن تان می گذرد بیان کنید. اگر نگرانی های تان را با دیگران در میان بگذارید ممکن است آن ها هم دچار آشفتگی شوند. در عوض کاری کنید که دیگران راحت تر با احساسات شان کنار بیایند. امروز می توانید به یک قهرمان تبدیل شوید، فقط کافی است کاری کنید تا ثبات به زندگی اطرافیان تان برگردد.



تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X