تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
امروز فرصتی دست می دهد تا بتوانید با کسانی که واقعا دوست شان دارید وقت بگذرانید، اما قبل از این که به خوش گذرانی با دوستان بروید باید وظایف تان را انجام دهید. دوستان تان ممکن است حواس شما را پرت کنند و نگذارند که که به وظایف عادی روزمره ی تان برسید. بهتر است اگر از این وضعیت ناراضی هستید چیزی نگویید و فعلا فقط به مسولیت های تان فکر کنید.

اردیبهشت
امروز دقیقا می دانید که می خواهید در کارتان به کجا برسید، اما باید برای نیازهای شخصی تان هم وقت بگذارید. شاید فکر کنید که اگر از مسیر برنامه های تان خارچ شوید موفقیت شما به مخاطره بیفتد، اما چنین طرز فکری کاملا دور از واقعیت است. احساسات تان آشفته به نظر می رسد، پس اگر اتفاقات امروز با چیزی که تصور می کردید هماهنگ نبود ناراحت نشوید. همه ی پیش فرض هایی را که داشتید دور بیندازید و خودتان را برای تغییر آماده کنید.

خرداد
احساس خوبی ندارید، چون در برنامه های امروز شما هیچ جایی برای تفریح و فراغت وجود ندارد. هیچ وقتی برای تان باقی نمانده که به مشکلات اطرافیان تان برسید. خوشبختانه، هنوز این امکان وجود دارد که در عین توجه به نزدیکان تان از زندگی خودتان هم لذت ببرید. از هوشمندی و خوش زبانی خود استفاده کنید تا به دیگران نشان دهید که می توانید از آن ها حمایت کنید. به ندای درون تان گوش کنید تا هر وقت لازم شد زمان خروج از این قضیه را به شما بگوید.

تیر
اکنون زمان آن رسیده که روابط تان با دوستان و همکاران تان را از نو بررسی کنید، به ویژه اگر موضوعات مالی هم در روابط شما دخیل است. موضوعات مالی به خاطر در اختیار نداشتن اطلاعات کافی یا اشتباه متوجه شدن بعضی چیزها پیچیده و غیر قابل حل شده است. درست است که می خواهید به یک نتیجه ی نهایی برسید، اما امروز بهتر است این کار را نکنید. برای این که موضوع شفاف شود بهتر است فعلا فقط انتخاب های تان را از نظر بگذرانید.

مرداد
نیت تان خوب است، اما هر چه قدر هم مثبت پیش بروید باز دیگران طور دیگری برداشت خواهند کرد. شاید دیگران نمی توانند به حرف های تان اعتماد کنند، چون طوری حرف می زنید که بیش از اندازه خوش بینانه به نظر می رسد. سعی نکنید کسی را متقاعد کنید، فقط کار خودتان را انجام دهید و بدانید که اعمال شما گویاتر از هر چیز دیگری است.

شهریور
عدم اطمینان در زندگی باعث شده که اعتماد به نفس تان پایین بیاید. خوشبختانه، می توانید جلوی خشم تان را بگیرید و تردیدهای تان را پنهان کنید. خبر خوبی که کهکشان ها برای شما دارند این است که می توانید خلاقیت های تان را به کار بگیرید و سعی کنید دیگران را جذب کنید تا به تدریج تردیدهای تان برطرف شود.

مهر
چیزهایی را که می خواهید دقیقا بیان کنید. خوشبختانه، فعل و انفعالات کهکشانی باعث شده که بتوانید در گفتارتان ترغیب کننده به نظر برسید. رفتارتان خیلی ملایم است، پس حواس تان باشد که شاید از نظر احساسی کمی به خطر بیفتید. سعی کنید تا جایی که می توانید دقیق باشید. هر چه دقیق تر باشید، شانس موفقیت تان افزایش خواهد یافت.

آبان
امروز ممکن است نیت های یک نفر را اشتباه متوجه شوید و به همین خاطر نصیحت سازنده ی آن فرد را به یک ماجرا تبدیل کنید. اکنون این قدر ذهن تان آشفته است که نمی توانید به وضوح ذهن برسید. بهتر است چند روزی صبر کنید تا ببینید چه پیش می آید. تعاملات تان را با واقع نگری بررسی کنید و ببینید چه تاثیری در اهداف کلی شما خواهند داشت.

آذر
آدم های زیادی هستند که از شما کلی اطلاعات می خواهند. این وضعیت خسته ی تان کرده، اما بهتر است ماجرا درست نکنید. بهترین سیاست این است که صادق باشید، چیزهایی را که می دانید به شکلی ساده در اختیارشان قرار دهید. البته این را هم بدانید که شما قرار نیست جواب همه ی پرسش ها را بدانید. گاهی وقت ها دیگران باید خودشان زحمت بکشند و به جواب برسند.

دی
برنامه های کاری شما خوب پیش نمی رود، چون تازه جزییات دارند خودشان را نشان می دهند. شاید این یک تجربه ی مثبت باشد، چون مجبور می شوید که همه چیز را از نو بررسی کنید. قبل از این که اشکالات تان را اصلاح کنید باید به یک راهکار جدید فکر کنید. شاید باورتان نشود، اما بدانید که این موانع به نفع شما هستند.

بهمن
نمی دانید که چگونه باید به ماجراهای اطرافیان تان واکنش نشان دهید. می خواهید کمک شان کنید، اما می ترسید که در این فرآیند به اطلاعاتی دست پیدا کنید که دانستن شان چندان خوشایند نیست. اما اگر این اطلاعات را نداشته باشید نمی توانید تصمیم درستی بگیرید. آماده ی اتفاقات غیر منتظره باشید. وقتی به جواب نهایی رسیدید شاید آن چیزی نباشد که انتظارش را داشتید.

اسفند
به شما توصیه می شود که خیلی به احساسات تان اعتماد نکنید، چون ممکن است شما را به مسیر غلط راهنمایی کنند. بهتر است قبل از این که وارد عمل شوید، دیدگاه تان را با دوست تان در میان بگذارید تا کاری نکنید که بعدا پشیمانی به بار بیاید. نظر دیگران را بپرسید و نصیحت آن ها را با جان و دل گوش کنید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

 
X