تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
امروز خبرهای خوب مالی دریافت دریافت خواهید کرد و به همین جهت درمنزل موجی از هیجان برپا می شود. یکی از اهدافی که در نظر دارید این است که بخشی از پول را برای بهبود موقعیت فعلی تان خرج کنید. شاید حتی تصمیم بگیرید که یک منزل نو بخرید. خلاصه این که ایده های زیادی در رابطه با خرج کردن این پول در سرتان می گذرد. اما زیاده روی نکنید، بهتر است کمی هم به پس انداز کردن فکر کنید.

اردیبهشت
امروز ممکن است یک نفر که خیلی هم به او علاقه مند هستید بیاید و همسایه ی شما شود. این اتفاق هیجان انگیزی است. حتما از هم نشینی و صحبت کردن با او لذت خواهید برد. البته شاید هم این قدر به او نزدیک نشوید، اما حداقل اش این است که یک دوست جدید پیدا خواهید کرد.

خرداد
حس ششم تان امروز خیلی خوب کار می کند. ممکن است پیام های روانی مثبتی دریافت کنید که از اتفاقات آینده خبر می دهند که خیلی هم هیجان انگیز است. این پیام ها به شما انگیزه می دهد تا ترغیب شوید که در بعضی از جنبه های زندگی تان تغییرات شگفت انگیز ایجاد کنید. به شما توصیه می شود که از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید.

تیر
امروز ممکن است دوست تان شما را به یک نفر معرفی کند که خیلی به نظر شما جذاب می آید. این یک ملاقات هیجان انگیز خواهد بود، اما سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید. اگر بیش از حد اشتیاق نشان دهید، طرف مقابل تان ممکن است از همان اول کار کنار بکشد و دیگر نتوانید دوستی خود را با او ادامه دهید. فقط خودتان باشید و از جمع دوستان تان لذت ببرید و خوش بگذرانید، این تمام چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید.

مرداد
چند پیشرفت کاری هیجان انگیز باعث شده که در آسمان ها سیر کنید. شاید به یکی از اهداف بلند مدت تان دست پیدا کرده اید. شاید هم به این نتیجه رسیده اید که اهداف تان کاملا نزدیک و در دسترس اند. خلاصه هر چه که هست، مثل این می ماند که باید تبریکات غیر منتظره ی دیگران را بپذیرید. یادتان باشد که شاید حتی درآمدتان زیاد شود.

شهریور
امشب باید در یک فعالیت گروهی شرکت کنید. شاید موضوع بحث در این جمع به فلسفه یا مسایل روحی مربوط باشد. همه ی کسانی که قرار است بیایند به شدت درگیر چنین موضوعاتی هستند، به خاطر همین بحث ها خیلی داغ و هیجان انگیز خواهد بود. وقتی از آن جا بیرون بیاید سرگیجه خواهید گرفت. بهتر است از آن جا تا خانه قدم بزنید تا ذهن تان آرام شود. بد نیست که افکارتان را بنویسید تا بعدا فراموش تان نشود.

مهر
یک پیشرفت غیر منتظره برای تان اتفاق خواهد افتاد، شاید حتی موقعیت مالی تان بهتر شود. شاید جایی سرمایه گذاری کرده بودید که حالا به طرز شگفت انگیزی به بار نشسته است. این پیشرفت هر چه که باشد بگذارید ادامه پیدا کند، چون ممکن است سرمایه گذاری های شما خیلی بیشتر از این سوددهی داشته باشد. فقط بنشینید و تماشا کنید.

آبان
یک مشکل حقوقی که مدت ها درگیرتان کرده بود امروز به سرانجام خواهد رسید. به نظر می رسد همه چیز به نفع تان تمام شود. اگر امروز قرار است چیزی مثل یک توافق نامه یا قرارداد را امضا کنید، یادتان باشد که اول آن را مطالعه کنید. احتمالا در این معامله به حق تان خواهید رسید.

آذر
امروز سرشار از انرژی جسمانی هستید. انگار دوست ندارید در منزل بمانید. یادتان باشد که به جسم تان اهمیت دهید و ورزش کنید. شاید تصمیم بگیرید که یک سفر کوتاه به بیرون شهر داشته باشید و گردش کنید. همیشه تا این حد سرشار از انرژی نیستید، پس حالا که پیش آمده از آن نهایت استفاده را ببرید.

دی
امروز ممکن است با یک نفر جدید آشنا شوید که خیلی هم برای تان جالب است. بهتر است این اشتیاق را در ظاهرتان نشان ندهید، چون معمولا دوست ندارید که احساسات درونی تان آشکار شود. سعی کنید تمرکزتان را از دست ندهید و واقع بین باشید. حتی به این فکر کنید که آیا این دوستی ارزش دنبال کردن را دارد یا نه.

بهمن
اولویت امروزتان به انجام کارهایی اختصاص دارد که در منزل باید انجام شان دهید. شاید یک نفر، مثلا مادرتان، بیاید و به همه جای منزل یک شادابی و صفای دوباره ببخشد. یادتان باشد که بیش از حد برای خودتان کار نتراشید، چون نباید آن قدر خسته شوید که نتوانید از مهمان تان پذیرایی کنید.

اسفند
امروز باید چند تماس تلفنی مهم بگیرید و می خواهید قبل از هر چیزی اول به این تماس ها برسید. باید پیام تان را واضح و روشن منتقل کنید، البته  مهارت های ارتباطی شما بالاست و از این بابت مشکلی ندارید. کلمات و احساسات در هم می آمیزند تا مقصود شما بیان شود، فرقی هم نمی کند پای تلفن باشید یا این که حرف های تان را در نامه بنویسید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X