تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
درست ترین کاری که امروز می توانید انجام دهید این است که بنشینید و با دوست  یا شریک زندگی تان حرف بزنید و برداشت های غلط تان را برطرف کنید. این برداشت های غلط تقصیر هر دو طرف است و اکنون شما می خواهید که از جانب خودتان عذرخواهی کنید. بهتر است تا زمانی که همه چیز معلوم نشده احساسات تان را نزد خودتان نگه دارید. اگر زود واکنش نشان ندهید و صبوری کنید حتما پاداش این رفتارتان را خواهید گرفت.

اردیبهشت
تعادل قدرت از میان رفته و احساس ناراحتی می کنید. امروز ممکن است با کسی مواجه شوید که برنامه های اش با شما متفاوت است. خوشبختانه، این قابلیت را دارید که حد و مرزهای تان را مشخص کنید. لازم است که برای باورهای تان بایستید، اما اگر بیش از حد سرسختی نشان دهید ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. دوست ندارید از خواسته های تان کوتاه بیایید. البته، بدانید که اگر با دیگران مشارکت کنید به موفقیت نزدیک تر خواهید شد.

خرداد
امروز ممکن است در مقابل قدرت دیگران بایستید، چون دل تان می خواهد که به راه خودتان بروید. فکر می کنید که راهکارهای شما برای رسیدن به موفقیت بهتر است. همه ی چیزی که می خواهید توجه و احترام به ایده های تان است. تا زمانی که برنامه ها و راهکارهای تان کاربردی باشند می توانید هوشمندی خود را به نمایش بگذارید. بد نیست بدانید که اگر با یک مشاور صحبت کنید، می تواند کمک تان کند تا در زمان تعیین شده به مقصد برسید.

تیر
امروز هر کاری کنید احساسات تان بروز می کند. اکنون ماه به سومین خانه در طالع شما یعنی خانه ی ارتباطات وارد شده است، پس هر وقت خواستید افکارتان را بیان کنید کهکشان ها کمک تان خواهند کرد. اما شاید دیگران علاقه ای به شنیدن افکار درونی شما نداشته باشند. به جای این که افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، به شما توصیه می شود که آن ها را روی کاغذ بنویسید. بعضی افکار هستند که بهتر است تنهایی آن ها را پیش ببرید.

مرداد
شاید بخواهید به دیگران نشان دهید که چه قدر دست و دل باز هستید و البته این که چه قدر به آن ها احترام می گذارید، اما به شما توصیه می شود که منابع تان را بیش از حد مصرف نکنید. خوشبختانه، امروز در جمعی که هستید همه اتفاق نظر دارند و فعالیت های اجتماعی خوشایندی را رقم خواهند زد. لازم نیست چیزی را ثابت کنید، اما انگار فکر می کنید که باید بعضی چیزها روشن شود. یادتان باشد که اگر می خواهید روی دیگران تاثیر بگذارید، تنها راه این است که صادق باشید.

شهریور
ماه به نشانه ی شما بازگشته و به همین جهت دیشب خوابی پر از رویا داشته اید. رویاهای تان را خیلی خوب به یاد می آورید، اما بدانید که این خواب و خیال ها ممکن است مسیرتان را منحرف کنند. به جای این که به عقل تان تکیه کنید، شاید بهتر باشد که مسیرتان را با توجه به احساسات تان پیدا کنید. با هنرمند درون تان دوست شوید تا بهترین نتیجه ها عایدتان شود.

مهر
درون تان پر از هیاهو شده، اما به نفع تان است که ظاهرتان را حفظ کنید. مهارت های ارتباطی شما باعث می شود که با وجود این آشفتگی درونی بتوانید رفتار صحیحی داشته باشید. هیچ علاقه ای به بحث و جدل ندارید، چون برای تان مهم نیست که برنده ی بحث چه کسی خواهد شد. به جای این که بخواهید نظرتان را تحمیل کنید، بهتر است روی خودتان تمرکز کنید تا شخصیت تان قوی تر شود.

آبان
امروز حس ششم تان به شما خواهد گفت که دیگران چه واکنشی قرار است به حرف های تان نشان دهند، پس می توانید کاری کنید تا واکنش دلخواه تان را ببینید. شاید بهتر باشد همه ی افکارتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شتاب کنید، پیشرفت تان به تعویق خواهد افتاد. برای این که شانس موفقیت تان بیشتر شود باید آهسته و قدم به قدم پیش بروید تا بتوانید همزمان از این فرآیند لذت ببرید.

آذر
نگذارید خشم ها و ناراحتی های تان مانع پیشروی شما در مسیر شود. دارید به یک اتفاق مهم نزدیک می شوید، اما نمی توانید کاری کنید که این لحظه ی حساس زودتر از موعد اتفاق بیفتد. به جای این که بنشینید و فقط به آینده فکر کنید، بهتر است آستین ها را بالا بزنید و از همین الآن دست به کار شوید. برای این که یک اتفاق بزرگ را رقم بزنید باید آهسته و قدم به قدم جلو بروید.

دی
حتی جزییات کم اهمیت هم امروز به شدت پیچیده شده است. در ظاهر به نظر می رسد که انگیزه های دیگران کاملا واضح و مشخص است، اما اگر دقیق شوید می فهمید که حقیقت چیز دیگری است. به جای این که ببینید پشت رفتارهای دیگران چه می گذرد، فعلا به شما توصیه می شود که آن چه را به ظاهر می بینید بپذیرید. همیشه وقت برای پرداختن به این موارد هست، اگر بعدا هم همین قدر اشتیاق داشتید می توانید کنکاش تان را ادامه دهید.

بهمن
هیچ دلیلی ندارد که مدام ذهن تان را درگیر احساسات منفی کنید. بگذارید احساسات منفی راه خودشان را بروند. به جای این که دیگران را سرزنش کنید یا مدام از موضع تان حرف بزنید، بهتر است فعلا فقط روی شخصیت تان تمرکز کنید. بگذارید دیگران آزادانه حرف شان را بزنند، شاید آن وقت بفهمید که چه قدر با یکدیگر اتفاق نظر دارید.

اسفند
امروز سرشار از انگیزه هستید، اما وقتی با واقعیت های زندگی مواجه می شوید شاید نتوانید به علاقه مندی های تان بپردازید. شاید دیگران ترغیب تان کنند که به جزییات زندگی تان توجه کنید. اگر خودتان را در لحظه گم کنید مشکل درست می شود. برای این که انرژی های درون تان را متعادل کنید، بهتر است به ایده های بزرگ فکر کنید و ببینید کدام یک از آن ها را می توانید دنبال کنید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X