تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


فال روزانه برای شما عزیزان تهیه و ترجمه شده و می توانید با خواندن فال مربوط به ماه تولد خود از تصمیم کائنات برای شما آگاه شوید!

فال روز 30 مهر - 22 اکتبر برای امروز شما

 

فال روزانه 30 مهر متولدین فروردین ماه

نمی دانید شور و هیجان تان را چه طور خالی کنید، به خاطر همین احساس ناراحتی می کنید. شاید مشکل واقعی این جاست که نمی توانید احساسات منفی خود را بروز دهید. اگر احتیاج دارید که به طریقی خودتان را خالی کنید، به شما توصیه می شود راهی را انتخاب کنید که خرابی کمتری به بار می آورد. باید منبع نارضایتی های تان را پیدا کنید و به یک راه حل واقعی برسید.

فال روزانه 30 مهر متولدین اردیبهشت ماه

جزییات کوچک کار باعث شده که به فهرست کارهایی که باید انجام دهید توجه نکنید. انگار دارید وقت تان را روی کارهای غیر ضروری می گذارید و راه گریزی هم به نظرتان نمی رسد. آستین ها را بالا بزنید و وارد صحنه شوید. سعی کنید وظایفی را که باید انجام دهید به سرانجام برسانید، آن وقت می توانید با خیال راحت به کارهای شخصی تان برسید.

فال روزانه 30 مهر متولدین خرداد ماه

هنوز هم احساسات تیره و تار در اطراف تان حس می شود، اما می توانید روشنایی را در انتهای مسیر ببینید. حتی اگر سعی کنید که از زندگی لذت ببرید، باز هم چند روزی طول می کشد تا کاملا از دست نگرانی های تان خلاص شوید. سعی کنید ندای درون تان را بشنوید. چند نفس عمیق بکشید و از سرعت تان کم کنید. بدانید که گذار از یک مرحله به مرحله دیگر یک فرآیند تدریجی است که زمان می طلبد.

فال روزانه 30 مهر متولدین تیر ماه

دوست دارید امروز در منزل بمانید، اما متاسفانه باید تا آخر هفته صبر کنید، آن وقت می توانید به درون لاک تان پناه ببرید. حواس تان به احساسات تان باشد، اما شاید بهتر باشد که فعلا در مورد آن ها حرف نزنید. این راهکار مشکلی را حل نمی کند، اما باعث می شود که با دیگرن خوش رفتارتر باشید که این خوش رفتاری خودش حال تان را بهتر می کند.

فال روزانه 30 مهر متولدین مرداد ماه

سرتان حسابی شلوغ است. کلی کار هست که باید انجام شان دهید. همکاران تان می آیند و می روند و این رفت و آمدها حواس تان را پرت می کند. یادتان نرود علاوه بر مشغله های کاری وظایف دیگری هم دارید که باید به موقع انجام شان دهید. اولویت های تان را مشخص کنید تا هیچ کار مهمی به تاخیر نیفتد.

فال روزانه 30 مهر متولدین شهریور ماه

انگار در یک گوشه گیر افتاده اید و نمی توانید خودتان را خلاص کنید. اما همه چیز در حال بالا و پایین شدن است و تا چند روز آینده ممکن است راه خروج از این وضعیت ناراحت کننده را پیدا کنید. نگذارید نگرانی های جزیی روحیه ی تان را خراب کند. بدانید که منفی نگری به نفع تان نیست. اما در عوض اگر افکار مثبت در سر داشته باشید می توانید تا دوردست ها بروید.

فال روزانه 30 مهر متولدین مهر ماه

اوقات سختی پیش رو دارید، باید کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانید و هم زمان به آینده هم فکر کنید. انگار آینده با سرعت به شما نزدیک می شود و شما نمی دانید که آیا اکنون برای عملی کردن نقشه های تان آمادگی دارید یا نه. اما برای این که خودتان را ثابت کنید بیهوده انرژی نگذارید. نباید با عجله حرکت کنید، چون آهسته رفتن بیشتر به نفع تان است. آهسته و پیوسته در مسیر پیش بروید تا برگی دیگر از دفتر زندگی تان ورق بخورد.

فال روزانه 30 مهر متولدین آبان ماه

تلاش های تان دارد به بار می نشیند و اتفاق بزرگی در راه است. اما کمی حساس شده اید و نمی دانید اوضاع چه طور رقم خواهد خورد. بدتر از همه این که ممکن است ببینید ناگهان پیشرفت تان متوقف شده و به مانع برخورده اید. اما نگران نباشید، کمی صبر کنید تا اوضاع به نفع تان تغییر کند. یادتان باشد که برای موفقیت عجله نکنید، شاید هنوز متوجه نباشید، اما واقعیت این است که دارید پیشرفت می کنید. البته شاید این فرآیند کمی بیشتر از چیزی که انتظار دارید طول بکشد.

فال روزانه 30 مهر متولدین آذر ماه

امروز با آدم های فوق العاده ای مواجه خواهید شد، اما ممکن است فعالیت های اجتماعی زیاد کمی خسته تان کند. انگار بیشتر دوست دارید که به بودن با دوستان تان فکر کنید، نه این که واقعا با آن ها وقت بگذرانید. یادتان باشد که تعادل تان را از دست ندهید. لزومی ندارد خودتان را زندانی کنید. همین قدر تنها بمانید که فقط بتوانید احساسات تان را جمع و جور کنید، بعد به جمع دوستان تان بروید و وقتی با آن ها هستید به چیز دیگری فکر نکنید.

فال روزانه 30 مهر متولدین دی ماه

اکنون زمان آن رسیده که نقشه های تان را عملی کنید، البته انگار هنوز دچار استرس هستید. دیگر فکر کردن بس است، باید دست به کار شوید. اگر احتیاج به کمک داشتید خجالت نکشید و خواسته ی تان را بگویید. اطرفیان تان می دانند که شما آدم وظیفه شناسی هستید و پشتکار دارید، پس حتما کمک تان خواهند کرد.  نگذارید غرور مانع پیشرفت تان شود.

فال روزانه 30 مهر متولدین بهمن ماه

یک چیزی جور در نمی آید، به همین خاطر تا وقتی این مشکل را حل نکرده اید نمی توانید آرام بنشینید. موقعیت گمراه کننده ای است، چون در ظاهر همه چیز خوب به نظر می رسد. اما یک چیزهایی هست که جهت گیری ها را تحت تاثیر قرار می دهد. صبر کنید تا از شدت فشارها کاسته شود و بعد وارد عمل شوید. حتی زمانی که همه چیز مبهم به نظر می رسد، می توانید کاری کنید که اتفاقات مثبت بیفتد.

فال روزانه 30 مهر متولدین اسفند ماه

امروز به سختی می توانید با احساسات تان ارتباط برقرار کنید. می توانید در ذهن تان یک دنیای ایده آل بسازید و کمی در جهان خودساخته ی خودتان شنا کنید. این رویاپردازی اولین قدم برای رسیدن به احساس رضایت است. اگر می خواهید که این رویاها را به واقعیت تبدیل کنید باید یک نقشه ی حسابی ترتیب دهید و به آن عمل کنید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ


X