تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
اکنون زمان آن رسیده که با گذشته ی تان روبرو شوید، چون اگر الآن این کار را نکنید بعدا همه چیز سخت تر خواهد شد. دل تان می خواهد که از گذشته فاصله بگیرید و از الآن تان لذت ببرید، اما این اتفاق نخواهد افتاد مگر این که با گذشته ی تان مواجه شوید. می خواهید در روابط تان به تعادل برسید، اما یادتان باشد که تا خودتان در درون تان به تعادل نرسید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

اردیبهشت
طبیعت سرسخت و لجوج شما امروز ممکن است کار دست تان دهد، به ویژه اگر به علایم هشداردهنده توجه نکنید. وقتی دارید از موضع تان دفاع می کنید یا این که نظرات تان را توضیح می دهید، بد نیست چند لحظه ای صبر کنید و ببینید که موضوع واقعا از چه قرار است. از چه می ترسید؟ اگر احساس می کنید که مقاومت شما لازم است و ارزش اش را دارد پس تردید نکنید، اما اگر دیدید که چندان هم لزومی ندارد بهتر است از کنار این موضوع رد شوید و سرسختی نکنید.

خرداد
امروز ممکن است عقایدی که سالیان سال باورشان داشتید مورد تهدید قرار بگیرند. البته قرار نیست کسی به شما حمله کند، اما شاید ترس های قدیمی دوباره به سراغ تان بیاید و روی تعاملات تان تاثیر بگذارد. دل تان می خواهد گذشته را فراموش کنید تا از الآن تان لذت ببرید، اما چیزی در گذشته هست که مانع تان می شود. خلاقیت تان را به کار بگیرید تا این موضوع حل شود، اما نه این که آن را نادیده و حل نشده باقی بگذارید!

تیر
احساسات تان دارد تغییر می کند و به دنبال راهی هستید تا تعادل برقرار شود. یادتان باشد که این تغییرات به معنی عدم ثبات است. وقتی احساسات تان به طور طبیعی به مسیرش می رود نشان می دهد که چه قدر از نظر احساسی قدرتمند هستید. بهترین راهکار این است که اجازه دهید گذشته بگذرد و برود و همه ی توجه تان را به زمان حال بدهید.

مرداد
درهای جدیدی به روی روابط صمیمانه ی شما باز شده است. یک چیزهایی قرار است به شما الهام شود، آن وقت می فهمید که خودتان مانع مسیری که می روید شده اید. قلب بزرگی دارید و به کسانی که دوست شان دارید محبت زیادی می کنید. سعی کنید نقش خودتان را در تعاملات احساسی تان بفهمید، آن وقت می توانید تغییرات مثبت پایداری در روابط تان ایجاد کنید.

شهریور
امروز یک سرسختی غیر معمول در تصمیم گیری های تان وجود دارد. در حالت عادی می توانید ذهن تان را با اطلاعات جدید هماهنگ کنید و درست تصمیم بگیرید. اما انگار امروز همه ی تصمیمات تان بر پایه ی چیزهایی قرار گرفته که نمی دانید و همین مساله ممکن است مسیرتان را به بیراهه ببرد. تا زمانی که همه اطلاعات جفت و جور نشده هیچ تصمیمی نگیرید. حواس تان باشد که اکنون وقت احتیاط کردن است.

مهر
امروز ممکن است خودتان را در یک وضعیت ناراحت کننده بیابید. با این که مدتی بود در روابط اجتماعی تان مشکلی نداشتید، اما امروز ممکن است با یک اختلاف نظر جدی مواجه شوید و بعدش هم ببینید که راه برون رفتی وجود ندارد. یادتان باشد که هیچ راه حل سریعی این جا جواب نمی دهد و حتی بیشتر مانع راه تان خواهد شد. در عوض روی نقطه ضعف های خودتان تمرکز کنید تا از آن ها درس بگیرید و قوی تر شوید.

آبان
از احساسات تان جدا افتاده اید، اما انگار از این وضعیت اصلا ناراحت نیستید. اکنون برای شما به منزله ی فرصتی است که می توانید از شدت احساسات تان فاصله بگیرید و آرامش داشته باشید.چیزی را از دست نداده اید و لزومی هم ندارد که خودتان را ناراحت کنید، فقط آرام باشید و تا می توانید از این فرصت استفاده کنید و استراحت نمایید.

آذر
اگر چه باید در رویکردتان به زندگی جدی تر باشید، اما هنوز باید از احساسات فعلی تان درس بگیرید. راه های ارتباطی با دیگران را باز بگذارید. بهتر است سکوت نکنید و حرف های تان را به یک دوست صمیمی بگویید. نیازی نیست برای درد و دل پیش مشاور بروید، همین که با دوستان و خانواده صحبت کنید همه چیز حل خواهد شد.

دی
اگر امروز مراقب خودتان نباشید ممکن است همه ی انرژی جسمانی تان از دست برود. عقل و احساس تان با هم هماهنگ نیست. اما یادتان باشد که احساسات تان را به خاطر عقل سرکوب نکنید. تا زمانی که به اندازه ی کافی استراحت نکرده اید نباید هیچ تصمیمی بگیرید. وقتی دوباره انرژی گرفتید آن وقت کارآمدتر می توانید با چالش های پیش رو مواجه شوید.

بهمن
شاید فکر کنید که بهتر است امروز احساسات تان را مخفی نگه دارید، اما این که لبخند بزنید در حالی که پشت آن غوغاست بیشتر کشنده است. دوست ندارید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، چون می دانید که با تعهدات کاری شما در تضاد هستند. اما بهتر است حرف تان را بزنید و در نهایت هم از کسی که حرف های تان را شنیده سپاسگزاری کنید بعد سر کارتان برگردید، خواهید دید که وقتی سبک شده اید چه قدر همه چیز راحت تر می گذرد.

اسفند
یک بار دیگر و برای آخرین باید با بعضی چیزها در گذشته مواجه شوید. البته این کار آسانی نیست، چون باید به چیزهایی فکر کنید و درباره ی آن ها حرف بزنید که برای تان خوشایند نیست. با اشکالات تان روبرو شوید و از اشتباهات گذشته درس بگیرید. این فرآیند آن قدرها هم که به نظر می رسد بد نیست، سخت ترین قسمت آن فقط نقطه ی شروع است.



تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X