تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
بد نیست کمی از فکر و خیال های راحت بیرون بیایید و به چیزهای هیجان انگیز فکر کنید. اگر امروز برنامه ی اجتماعی خاصی ندارید، به شما توصیه می شود که وقت بگذارید و رویاپردازی کنید. این که باید رویاپردازی کنید به این معنی نیست که همه ی روز را بخوابید، بلکه از شما انتظار می رود که در کنار این رویابافی ها قابلیت های تان را هم به نمایش بگذارید. با دوستانی که تشویق تان می کنند تا جادوی درون تان را بیابید بیشتر ارتباط برقرار کنید.

اردیبهشت
امروز باید از نیازهای شخصی تان بگذرید و به دیگران کمک کنید تا نگرانی های شان برطرف شود. دل تان می خواهد که اهداف کاری خود را با دوستانی که مثل شما فکر می کنند در میان بگذارید. اما یادتان نرود که باید وظایف تان را هم به همین ترتیب انجام بدهید، هیچ راه گریزی وجود ندارد. تعهدات تان را انجام دهید و طوری عمل کنید که به نفع همه باشد.

خرداد
امروز ممکن است در موقعیتی گیر کنید که از کنترل شما خارج است و همین اعصاب تان را به هم خواهد ریخت. نمی توانید بفهمید که موضوع از چه قرار است. ذهن تان را خسته نکنید، چون عقل و منطق امروز به کارتان نمی آید. باید بدانید که هیچ چیز در اطراف تان قابل تغییر نیست، پس بیهوده نجنگید. همه چیز را همین طوری که هست قبول کنید. تا به سمت جلو حرکت نکنید نخواهید دانست که آن طرف تر چه می گذرد.

تیر
اگر امروز بخواهید برای حل مشکلات تان از عقل کمک بگیرید بی فایده است. راهکارهای منطقی به هیچ وجه به دردتان نمی خورد، بهترین کاری که می شود با مشکلات احساسی کرد این است که آن ها را بروز دهید. شاید باز هم نتوانید به یک راه حل سریع دست پیدا کنید، اما حداقل اش این است که واقعیت را با دیگران در میان گذاشته اید و آن ها هم حرف های شما را شنیده اند.

مرداد
اگر دوست تان دست یاری به سوی شما دراز نکرد خیلی ناراحت خواهید شد، اما بهتر است در چنین مواردی آرامش تان را حفظ کنید. یک برداشت غلط می تواند همه ی کارها را خراب تر کند. پس به جای این که مشکلات تان ر بیشتر کنید، بهتر است به حفظ آرامش فکر کنید. فرار از احساسات تان فقط یک راه حل موقتی است. نباید از کسی انتظار کمک داشته باشید، بلکه این وظیفه ی خودتان است که قبل از هر کس دیگری به فکر یک راه حل باشید.

شهریور
معمولا می توانید موقعیت را به درستی تحلیل کنید و چیزهای مهم را تشخیص دهید، اما امروز اوضاع فرق می کند. امروز حتی نمی توانید دو چیز ساده را از هم متمایز کنید. بهترین کاری که اکنون از شما برمی آید این است که صبور باشید. قبل از این که متوجه شوید همه ی تردیدها کنار خواهد رفت.

مهر
امروز خلاقیت های تان بالا خواهد گرفت. انگار به خاطر ضربه های تلخی که در گذشته خورده اید اکنون قصد دارید خودتان را محدود کنید. باید فرق آن روزهای تلخ گذشته و زمان حال را متوجه شوید. اگر می خواهید که قابلیت های تان را به نمایش بگذارید باید به هنرمند درون تان اجازه دهید کارش را بکند. برای این که اعتماد به نفس تان بالا رود باید آن چه را در دل دارید بروز دهید.

آبان
به احساسات تان اطمینان ندارید و به خاطر همین دچار تنش شده اید. معمولا دچار چنین سردرگمی هایی نمی شوید و حتی گاهی نظرات تان با دیگران خیلی متفاوت است. اما امروز به خاطر ترس است که نمی توانید تصمیم بگیرید. نباید وقت تان را تلف کنید، بهتر است همین الآن دست به کار شوید. برای این که زودتر به نتیجه برسید باید هر چه سریع تر با ترس های تان مواجه شوید.

آذر
باید به تصاویر مختلفی که در ذهن تان می چرخد معنا ببخشید. بدون این که افکارتان را قضاوت کنید اجازه دهید که آزادانه مسیر طبیعی شان را طی کنند. یادتان باشد که عقب نشینی نکنید، بگذارید افکار مثبت و منفی با هم بروز کند. بعدا می توانید آن ها را از هم جدا کنید و فقط روی بعضی از آن ها متمرکز شوید. الآن فقط کافی است راه را باز بگذارید تا افکارتان بروز کند.

دی
امروز ممکن است خاطرات گذشته یا دردهای جسمی و روحی تلخی را که تجربه کرده اید دوباره به یاد بیاورید. اما حالا که عاقل تر شده اید طور دیگری به این تجربیات نگاه می کنید و این دقیقا همان کاری است که از شما انتظار می رود. اکنون زمان آن است که یک بار و برای همیشه با گذشته مواجه شوید. آینده در انتظار شماست و جای وقت تلف کردن نیست.

بهمن
امروز یک بار دیگر به شما فرصت داده می شود تا رویاهای تان را عملی کنید. تردید را کنار بگذارید و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. اگر کارها آن طور که انتظار داشتید پیش نرفت خودتان را ناراحت نکنید، چون وقتی به هدف نزدیک باشید این چیزها مشکلی درست نخواهد کرد. تا دست به کار نشوید اتفاق خاصی نمی افتد.

اسفند
همه ی تردیدهایی که به تازگی تجربه کرده اید امروز ناپدید شده اند. دوست دارید که مثل همیشه به دریای رویاها پناه ببرید و در اعماق آن غوطه ور شوید. هر وقت که حقیقت روشنی خود را از دست داد بدانید که زیاده روی کرده اید. ذهن رویاپرداز شما با کهکشان ها پیوند دارد، اما شما این پیوند را به چشم نمی بینید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X