تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
امروز باید به تصمیمات مهمی درباره ی سرمایه گذاری، پس انداز یا سایر موضوعات مالی فکر کنید. اما نگرانی به خودتان راه ندهید. در زمینه ی کسب و کار استعداد خوبی دارید و می توانید ذهن تان را به خوبی متمرکز کنید. حتی اگر امروز حوصله ی فکر کردن به این موضوعات را ندارید، به شما توصیه می شود که هر طور شده این کار را انجام دهید، چون فردا ممکن است به اندازه ی امروز تمرکز کافی نداشته باشید.

اردیبهشت
آیا شما و دوست تان به فکر این هستید که به کمک هم کسب و کاری راه بیندازید؟ اگر این طور است پس امروز باید به طور جدی راجع به این مساله به بحث بنشینید، مثلا این که چه کار می خواهید بکنید و چه طور قرار است شروع کنید یا حتی بودجه ی مالی مورد نیاز شما از کجا قرار است تامین شود. خوشبختانه، هر دوتای شما این قابلیت را دارید که جوانب مثبت و منفی کار را همزمان ببینید. فقط کافی است یک قلم و کاغذ بردارید و دست به کار شوید.

خرداد
آیا این اواخر درگیر کارهای خاصی بوده اید؟ اگر امروز دوباره با وظایف جدید مواجه شدید تعجب نکنید. معمولا به شیوه ی خودتان به سراغ وظایف می روید. به کاری که باید انجام دهید علاقه مندید می توانید با کمترین نگرانی و بیشترین کارآمدی آن را به سرانجام برسانید. امروز در تعاملات تان هم موفق خواهید بود. پس تا فرصت هست از این لحظات استفاده کنید.

تیر
امروز می توانید کار خلاقانه ای را که مدت ها بود داشتید روی آن کار می کردید تمام کنید. از نتیجه ی کار راضی هستید و این به شما انگیزه می دهد که کارهای بزرگ تری انجام دهید. آن قدر احساس قدرت می کنید که به نظرتان از پس هر کاری برمی آیید. شاید به همین زودی ها سراغ یک کار جدید بروید، پس تا آن روز خودتان را خسته نکنید.

مرداد
امروز همه چیز به حالت عادی بازخواهد گشت. سرعت زندگی تان کمتر شده و انرژی ها هم فروکش کرده اند، خلاصه این که آرامش برقرار شده است. نیازی نیست در انجام کارها عجله کنید، چون مهلت شما به فردا موکول شده است. می توانید از اوقات فراغت تان استفاده کنید و از سکوت و آرامش لذت ببرید. از این که امروز استراحت می کنید احساس گناه نکنید، چون دوباره فردا وقت کار و تلاش است.

شهریور
آیا مدت هاست که منتظر یک تماس کاری هستید؟ امروز این تماس را دریافت خواهید کرد. اگر این تماس طولانی شد تعجب نکنید. گفتگوی شما سرشار از اطلاعات و خبرهای جدید خواهد بود. وقتی حرف های تان تمام شد، احساس راحتی و انرژی خواهید کرد. نتیجه ی کار این که در نهایت اهداف کاری شما مشخص خواهد شد.

مهر
امروز زمان از آن شماست. برای تمام کردن کارهای تان عجله نکنید. چون هیچ عجله ای در کار نیست احساس راحتی می کنید. به این ترتیب می توانید بهتر از همیشه روی کارهایی که در دست انجام دارید تمرکز کنید. به شما پیشنهاد می شود که امروز را در منزل استراحت کنید و به تماشای یک فیلم بنشینید.

آبان
روابط عاشقانه ی شما امروز از ثبات بیشتری برخوردار است. احساس امنیت می کنید و می توانید تعهدات تان را با خیال راحت انجام دهید. شاید تمام غروب را با کسی که دوست اش دارید وقت بگذرانید و هیچ کار خاصی هم انجام ندهید، اما همین که با هم هستید برای تان کافی است. امروز را به خاطر بسپارید تا هر وقت که ثبات روابط تان به هم ریخت یادش کنید.

آذر
امروز حس و حال کار کردن ندارید و دل تان می خواهد که از وظایف تان فرار کنید. اگر کار خاصی ندارید می توانید استراحت کنید. بد نیست یک کتابی دست بگیرید و بخوانید یا مثلا یک فنجان چای بنوشید، شاید حتی بهتر باشد که به پیاده روی در یک پارک زیبا بروید. خلاصه این که تا می توانید از امروز انرژی بگیرید.

دی
امروز ممکن است در یک جمعی شرکت کنید، این گرهمایی ممکن است در منزل خودتان باشد. انگار قرار است چیزی تغییر کند و همه ی شرکت کنندگان هم موافق این تغییرات هستند. نتیجه ی این گفتگوها به نفع شما خواهد بود، به همین خاطر بعد از تمام شدن گردهمایی احساس خوبی خواهید داشت.

بهمن
امروز با فرصت های جدید مواجه خواهید شد. اگر حسابی از خودتان مایه بگذارید، شانس موفقیت تان در طول ماه آینده بیشتر خواهد شد، پس از همین الآن دست به کار شوید. تلاش کنید و در عین حال لبخند فراموش تان نشود. بدانید که لبخند زدن در حین کار به اندازه ی همه ی چیزهای دیگر اهمیت دارد.

اسفند
آیا مدتی است که به گذراندن یک کلاس کوتاه فکر می کنید؟ پس امروز فرصت مناسبی است که به جزییات این تصمیم فکر کنید، مثلا تماس بگیرید و ثبت نام کنید. در زمینه اهداف آموزشی از تمرکز خوبی برخوردار هستید و می خواهید طبق برنامه جلو بروید. می توانید از قبل خودتان را آماده کنید و درباره ی موضوعات مربوطه مطالعه کنید، آن وقت می توانید با اعتماد به نفس بیشتری در کلاس ها شرکت کنید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X