تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
امروز ممکن است خودتان را به خاطر چیزی ناراحت کنید که اصلا مهم نیست. از آن جایی که عصبانی هستید، بهتر است به پیامد حرف هایی که می زنید خوب فکر کنید. بدانید که در حال حاضر اعمال شما گویاتر از کلماتی است که به کار می برید. شاید برای تان سخت باشد که واکنش های سریع تان را کنترل کنید، اما به امتحان کردن اش می ارزد. خلاصه این که ناراحتی کردن به خاطر چیزهای غلط فقط وقت تلف کردن است.

اردیبهشت
شاید امروز نتوانید کارتان را با یک سرعت مداوم انجام دهید، اما بدانید که همه ی این تلاش های شما پاداش داده خواهد شد. ممکن است در برابر نصیحت یکی از نزدیکان تان مقاومت کنید، چون می خواهید در سریع ترین زمان ممکن وظایف تان را انجام دهید، حتی شاید مجبور باشید بعضی از کارها را که درست انجام نداده اید دوباره سر و سامان دهید. به جای این که روی چیزهای غلط پافشاری کنید، به نفع تان است که انعطاف پذیری نشان دهید و به دلالیلی که بقیه می آورند توجه کنید، همین تغییر کافی است تا همه چیز خوب شود.

خرداد
امروز ممکن است کلمات تان آن قدر تیز و برنده باشد که طرف مقابل را آزار دهد. حتی یک گفتگوی ساده هم می تواند به یک جر و بحث حسابی تبدیک شود، مگر این که سعی کنید واکنش هایی را که نشان می دهید کنترل کنید. اگر موضوعی که روی آن اختلاف نظر دارید چندان هم ضروری و مهم نیست، بهتر است با خوش رویی از کنارش رد شوید. اگر وارد دعوا شدید باید خوب موقعیت را بشناسید و در زمان مناسب پای تان را از بحث بیرون بکشید.

تیر
تقریبا غیر ممکن است که بتوانید که عادت های روزمره ی تان را یک باره تغییر دهید، اما خودتان می دانید که چنین تغییری چه قدر می تواند روی شیوه ی زندگی تان تاثیر مثبت بگذارد. متاسفانه، همیشه دانستن حقیقت کافی نیست، چون رفتارتان که به خودی خود مطابق افکارتان پیش نمی رود. همین که فقط فکر و نیتی در سر داشته باشید کافی نیست، باید از آن چه در سر دارید با هوشمندی استفاده کنید.

مرداد
احساس می کنید که ماموریت مهمی به دوش دارید و هیچ چیزی نمی تواند مانع راه تان شود. اما متاسفانه تردیدهای درونی شما خودش می تواند به بزرگ ترین مانع در مسیر موفقیت تان تبدیل شود. باید برای دانستن حقیت بیشتر کنکاش کنید، اما یادتان باشد که توانایی ها و مهارت های تان را زیر سوال نبرید. درست است که نمی توانید همه ی ترس های تان را فوری از بین ببرید، اما این هم که نمی شود بی حرکت بنشینید و بگذارید سرنوشت برای شما تصمیم بگیرد.

شهریور
با این که به شدت تلاش دارید طبق نقشه های از پیش تعیین شده حرکت کنید، اما بدانید که امروز ممکن است موانعی جلوی راه تان سبز شود که هر به ترتیب نقشه های تان را به هم بریزد. اگر انعطاف پذیر نباشید ممکن است از نگرانی تلف شوید، حتی شاید تا جایی پیش بروید که به عشق تان حرف های نامربوط بزنید، بدون این که از پیامد رفتارهای این چنینی باخبر باشید. چه بخواهید چه نخواهید اکنون به نفع تان است که موافق جریان شنا کنید و مقاومت نشان ندهید.

مهر
امروز تمایل دارید که پاسخ مشخصی را به موقعیتی که در آن ها گیر افتاده اید روانه کنید. اگر کسی به شما بگوید که لجوج هستید و مشارکت نمی کنید، ممکن است بیشتر سرسختی نشان دهید، چون باور ندارید که این خود شما هستید که دارید به مشکلات دامن می زنید. اگر افسار را شل تر بگیرید همه چیز بهتر خواهد شد. به نفع تان است که اجازه دهید دیگران هم در وضعیت فعلی نقش تعیین کننده داشته باشند.

آبان
امروز بلند بلند فکر می کنید، طوری که ممکن است همه ی اطرافیان تان از افکار شما باخبر شوند. تمایل دارید که درباره ی افکار و ایده هایی که در سر دارید حرف بزنید، اما متاسفانه هیچ توجهی به پیامدهای احتمالی این قضیه ندارید. این صداقت شما تحسین برانگیز است، اما زیاده روی کردن جایز نیست. امروز می توانید ترس را به عشق تبدیل کنید و خلاقانه ترین مسیر را در تعاملات تان پیش بگیرید. اگر می خواهید بهترین نتیجه عایدتان شود، به شما توصیه می شود که با قلب تان پیش بروید.

آذر
ممکن است برنامه هایی که ترتیب داده اید تحت تاثیر افکار و نظریه های غلط شکل گرفته باشند، اما متاسفانه خودتان فکر می کنید که دارید در جاده ی موفقیت پیش می روید. برای این که در مقابل استدلال های غلط بایستید باید به احساسات تان رجوع کنید. درگیر جزییات نشوید، بررسی های تکمیلی را بگذارید برای یک روز دیگر. اکنون فقط باید در تصورات در جستجوی حقیقت باشید و سعی کنید اطلاعات دریافتی تان را توجیه کنید.

دی
امروز نقش مهمی در یک گفتگوی جمعی دارید، اما بهتر است بهایی را که باید برای پیروزی در بحث بپردازید حساب و  کتاب نکنید، چون در نهایت این خود شما هستید که با ارزش بودن یا نبودن آن را تعیین خواهید کرد. دعوا درست نکنید و از آشفتگی بپرهیزید. به ندای قلب تان گوش کنید که شما را به مهربانی دعوت می کند و از شما می خواهد که جنگ و دعوا را کنار بگذارید.

بهمن
امروز احساس نا امنی می کنید و به نظرتان موفقیت کاری شما دچار تزلزل شده است، اما باید این ترس ها را با تمرین های معنوی از خودتان دور کنید. برای مقابله با ناراحتی های امروز بهترین راهکار مناجات کردن است، حتی برای این که بیشتر در خودتان حل شوید می توانید سراغ مدیتیشین یا فعالیت های هنری هم بروید. فقط کافی است از بند روزمرگی رها شوید، آن وقت دیگر مهم نیست که کدام یک از این ابزارها را انتخاب می کنید.

اسفند
انگار همه ی کارها دارد از آن چه باید بیشتر طول می کشد. مثل این می ماند که ورود شما به مرحله ی هیجان انگیز بعدی با مانع روبرو شده است. هر چه بیشتر سعی می کنید این موانع را از میان بردارید، برعکس آن ها بزرگ تر می شوند. لازم است استراحت کنید و اولویت های تان را دوباره زیر نظر بگیرید. شاید بهتر باشد از نو برنامه ریزی کنید تا مسیر موفقیت تان هموارتر شود.

تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X