تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین: شما امروز خیلی ایده آل فکر می کنید و این چیز بدی نیست. حداقل فعالیت‌هایتان بر پایه ساختن جهانی بهتر شکل می گیرد. فقط مطمئن باشید آرزوهایی که دنبال می کنید قابل اجرا و کاربردی باشند.
 
اردیبهشت: امروز شما با كارهای زیادی مواجه هستید و كار سخت شما ممكن است مقداری خسته كننده باشد. به هر حال طفره رفتن از آنها موجب می‌شود كه هیچ كاری انجام نشود، و شما تا زمانیكه وظایف تان را كاملا انجام ندهید نتوانید از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید.خوشبختانه،‌برداشتن گامی‌استوار كه تمام طول روز بتوانید آن را ادامه دهید برایتان بسیار مناسب تر از گرفتن یك جایزه جالب توجه است.
 
خرداد: ممكن است امروز وظایف خانوادگی به شكل غیر قابل انتظاری پیش بیایند، شاید شما اشتباها فكر می‌كردید كه مسایل قدیمی ‌همه تمام شده‌اند، اما می‌بینید كه خرده كارهای زیاد دیگری هستند كه انتظار شما را میكشند. یك مقدار تمركز عمیق می‌تواند واقعا احساس آزادی بیش از آنچه كه انتظار دارید به شما ببخشد، پس هر كاری را كه فكر می‌كنید سرانجامی ‌برای شما نخواهد داشت قبل از اینكه شروع به انجامش كنید خاتمه دهید.
 
تیر: ممكن است شما امروز احساس كنید اگر زمان را نگه دارید، با كمی‌انعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق كنید كه طبق روش شما عمل كنند. در عوض، شما نیاز دارید كه خودتان را سازگار با آنها  كنید حتی اگر تغییر كردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده كنید كه اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید كه غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.
 
مرداد: وضعیت مالی شما چنین است كه اگرفرصتی پیش بیاید كه بخواهید  ساعات كاری تان را دتغییر دهید احتمالا انتخاب زیادی نخواهید داشت. شما نمی‌توانید فرصتی را كه امروز به سراغتان می‌آید از دست بدهید ،‌ چه یك پروژه جدی باشد یا یك كار نیمه وقت در تعطیلات. خوشبختانه، حالت جدی به شما یك منظره شاداب می‌دهد و به شما این امكان را می‌دهد كه بتوانید تمام راه‌های مختلف را برای رسیدن به موفقیت در نظر بگیرید.
 
شهریور: امروز ممكن است احساس كنید كسی مانع راه شما است، اما عجیب اینكه این مانع می‌تواند بسیار كمك كننده  باشد، برخلاف بعضی از همسالانتان\ كار كردن با وجود محدودیت هایتان به شما احساس آرامش می‌دهد. زندگی شما اكنون دارای هدف است،‌ حتی اگر بر وضعیت كنونی شما متمركز باشد، با وجود این، متاسف نباشید از اینكه دارید به قدر كافی به خودتان خوش می‌گذرانید. كار زیاد و زندگی بدن تفریح راه حل مناسبی نیست.
 
مهر: امروز ممكن است نزدیك ترین دوست شما، شما را به خوبی درك نكند. شما نمی‌توانید امروز این كار را آسان تر كنید چرا كه مایل نیستید هر چیزی را كه لازم است بدانند به آنها بگویید. شما سعی نمی‌كنید كه زندگی تان را از همین هم كه هست پیچیده تر كنید، شاید این به خاطر این باشد كه شما می‌ترسید كه برای دیگران دشوار باشد كه حرف‌های شما را گوش كنند. هنوز هم، اگر یك اقدام حساب شده بكنید ممكن است به بهترین نحو ممكن خوب به هدف تان برسید.
 
آبان: ممكن است اخیرا فرصت هایی را  با بی‌تصمیمی ‌غیرقابل انتظار و تاخیرات، عقب انداخته باشید. حالا آخرین فرصت برای شما پیش آمده كه بتوانید  شغلی كه بتواند آینده شما را تضمین كند را با اقتدار كامل دنبال كنید. ترسیدن می‌تواند به طور موقت شما را از كار بیندازد و شما نگران هستید كه آنها شما را غرق كنند. فقط بهترین كاری كه می‌دانید درست است  انجام دهید و بعد اجازه دهید كه بهترین نتایج ممكن را به دست آید.
 
آذر: اگر چه نقش شما در دنیای بیرونی است، ممكن است امروز بترسید كه حد و مرز خود را  هنوزمشخص نكرده باشید. شما مایل هستید كه بر تشویش‌های شغلی خود  بوسیله تفسیر كردن كمبودها و شكست هایتان غلبه كنید. از زمانیكه خورشید به نشان شما برای ماه بعدی بازگشت، متاسف نباشید كه با بزرگ فكر كردن وحتی بزرگ تر عمل كردن می‌توانید بر مشكلاتتان غلبه كنید. طرح‌های بزرگ می‌تواند واقعا كلید رسیدن شما به موفقیت باشد.
 
دی: با وجود اینكه شما به طور طبیعی محتاط هستید، باز هم مایل هستید كه امروز برای شما به طور جالب و مهیجی ناشناخته باشد. ستاره مشتری مطمئن اخیرا از نشانه شما حركت كرده است، ‌كه شما را كمك كند تا نیمه واضح تر و روشن‌تر اشیاء را ببینید. به جای دوباره تكرار كردن همه توجیهاتی كه شما دارید كه بگویید نه، دلیل تازه‌ای بیاورید كه بگویید بله.
 
بهمن: شما ممكن است اخیرا دچار حساسیت عاطفی شده باشید، امروز، به هر حال، شما آماده هستید كه كار دشوار و  ضروری را برای مواجه شدن با ترس‌هایتان انجام دهید و بر آنها غلبه كنید. كیوان، ‌اكنون حامی‌ شماست و برایتان حد و مرزها را مشخص می‌كند. به جای فرار كردن از كارهای در هم برهم، در لحظه حال قرار بگیرید و ببینید كه در قلب‌تان چه می‌گذرد.
 
اسفند:‌ شما ممكن است این روزها از بازی‌های جبر زمانه كه در روابط‌تان پیش می‌‌آید خسته شده باشيد. خوشبختانه، ‌می‌توانید برای آن راهی پیدا كنید. پس مجبور نیستید كه دور خودتان بچرخید. راه حل حتما نباید از بهترین حالت ممكن انتخاب شود. در عوض، اختلافات نظرات شما با دیگران می‌تواند بی‌اهمیت باشد. به جای آن شما بر اهداف طولانی مدت خود  تمركز كنید  به جای اینكه از اهداف كوتاه مدتی كه زود به نتیجه می‌رسند شادمان شوید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X