برخی افراد از این نظر خوش‌شانس‌اند و اصطلاحا بینی بی‌نقصی دارند اما برخی بینی عقابی، کوفته‌ای یا کجی دارند. به نظر شما رایج‌ترین نوع بینی‌ای که افراد دارند کدام است و شخصیت هر کدام چگونه است؟
 برخی افراد از این نظر خوش‌شانس‌اند و اصطلاحا بینی بی‌نقصی دارند اما برخی بینی عقابی، کوفته‌ای یا کجی دارند. به نظر شما رایج‌ترین نوع بینی‌ای که افراد دارند کدام است و شخصیت هر کدام چگونه است؟ مطلب زیر را مطالعه کنید و بعد نگاهی به بینی‌تان بیندازید.

بینی کوچک و کوتاه: تیزهوش ذهنی و جسمی
بینی‌هایی که از اندازه استاندارد هم کمی کوچک‌تر به نظر می‌رسند. وین رونی یکی از فوتبالیست‌های معروف نمایانگر چنین بینی‌ای است. این افراد یک پارادوکس کامل از تیزهوشی هستند هم در زمینه ذهنی و هم از بعد فیزیکی. آنها معمولا خیلی سریع نسبت به مسائل واکنش نشان می‌دهند و به همین دلیل گاهی اوقات پرخاشگر می‌شوند.

بینی رو به بالا: جاه طلب و روشن فکر
کیت میدلتون همسر شاهزاده انگلیس که این روزها مشغول بچه‌داری است بینی کشیده و رو به بالایی دارد که یکی از مدل‌های موردتوجه هنرمندهاست خصوصا در نقاشی‌ها هم می‌توانید این مدل بینی را زیاد ببینید. مدل دماغ تام کروز به «دماغ رومی» معروف است. افرادی که این دماغ را دارند به عنوان افرادی با ویژگی‌های جاه‌طلب، شجاع و روشنفکر شناخته می‌شوند و ۹ درصد دماغ‌ها این مدل را دارند.

بینی پهن و بزرگ
بارزترین و به‌روزترین بینی پهن و بزرگ، بینی باراک اوباماست. تاثیرگذاری اولین ویژگی افراد با این بینی است اما احساسات آنها هم نقش پررنگی در شخصیتشان ایفا می‌کند. زودرنجی خصیصه دیگر این افراد است.

بینی عقابی: بلوغ روحی و جسمی
دنیل رادکلف، ستاره هری پاتر هم جزو ۹ درصدی است که دماغ عقابی دارند. درباره ویژگی این افراد می‌گویند اهل کسب و کار هستند و ذهنشان در این زمینه فعال است و در زندگی‌شان اهل جنگ نرم هستند. بینی‌های گوشتی و سربالا هم ۱۳ درصد بینی‌ها را تشکیل می‌دهند. یکی از افراد مشهوری که این مدل بینی را دارد کری مولیگان، بازیگر انگلیسی است. می‌گویند افرادی که که این نوع بینی را دارند فاقد بلوغ روحی و جسمی کامل هستند.

بینی‌های رو به بالا: مهربان و همراه
افرادی با چنین بینی‌هایی معمولا افرادی خوش‌بین هستند. آنها بسیار مهربان‌اند و خانواده و دوستانشان را در شرایط سخت همراهی می‌کنند. درواقع حمایتگری از ویژگی‌های بارز این افراد است. آنها به قدری ماجراجو هستند که باید تا انتهای هر داستان را خود تجربه کنند. اگر یک فرد اینچنینی در اطرافشان بیابند بهتر است با یکدیگر ازدواج کنند تا زندگی هیجان‌انگیزی داشته باشند.

بینی‌های صاف : محافظه کاری
همه شما حتما شان‌پن، هنرپیشه معروف را می‌شناسید پس حالا متوجه شدید چه مدل بینی‌ای مد نظرمان است. این مدل بینی معمولا به مدل یونانی معروف است. بارزترین ویژگی این افراد باهوشی آنهاست. محافظه‌کاری ویژگی بعدی این افراد با بینی‌های استخوانی صاف است. آنها افرادی هستند که در حرفه‌شان بسیار ماهرانه رفتار می‌کنند. فکری منطقی دارند و در شرایط بحرانی تصمیم‌گیرندگان قوی‌ای هستند.

بینی رومی: قوی و نفوذناپذیر
این بینی به مدل رومی معروف است. یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های سیاسی دارای چنین مدل بینی بوده است؛ آبراهام لینکلن. افراد با چنین مدل بینی‌ای اغلب رهبران موفقی هستند و به راحتی می‌توانند گروه‌های مختلف را هدایت کنند. آنها شخصیت بسیار قوی‌ای هستند و اصطلاحا نفوذناپذیرند. با اینکه می‌توانند عده زیادی را هدایت کنند اما شخصیت سلطه‌جویی ندارند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: ارسالی کاربران

مطالب جالب دیگر:
رژِیم گرفتن زن و شوهر سرشناس هالیوودی! + عکس
فرق بین زنان و مردان در خرید خودرو!!
عکس: نیوشا ضیغمی و پدرش
زنی ترسناک که گرانترین اندام را دارد!! + عکس
کشف دارویی که ما را دانشمند می کند!!