آیا می دانستید که سلیقه غذایی شما می تواند بیانگر شخصیت شما باشد. هر غذایی که دوست داشته باشید در پس علاقه شما به آن غذا یک نوع شخصیتی نهفته است...
آیا می دانستید که سلیقه غذایی شما می تواند بیانگر شخصیت شما باشد. هر غذایی که دوست داشته باشید در پس علاقه شما به آن غذا یک نوع شخصیتی نهفته است.
محققان در جدیدترین مطالعات خود به نتایج جالبی دست پیدا کرده اند که می تواند شخصیت دورن گرا، برون گرا، عصبی، مهربان یا ... را بر اساس تمایلات و ذائقه غذایی شما بازگو کند.

"پاتریک فاگن"، روانشناسی است که به این تحقیق پرداخته و  می گوید: "در مدت تحقیقاتم متوجه شدم که اکثریت افراد به سمت غذاهای مدرن گرایش دارند تا غذاهای سنتی پس تحقیقاتم را بر اساس تمایل به غذاهای مدرن آغاز کردم نه غذاهای سنتی."
اکنون فهرست غذایی زیر را مشاهده کنید تا با توجه به ذائقه غذایی تان به  شخصیت نهفته خود پی ببرید:

افراد وظیفه شناس و مسئول
افرادی که در محیط کار یا منزل به اشخاصی وظیفه شناس و مسئول شناخته می شوند معمولا کمتر با اضافه وزن و چاقی مواجه هستند زیرا مراقب عادات و سلایق غذایی خود هستند و توجه ویژه ای به بشقاب غذایی شان دارند. این گروه به میوه ها و سبزیجات علاقه خاصی داشته و چندین وعده اینچنینی را در برنامه روزانه خود می گنجانند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این اشخاص گرایش به سمت غذاهای شیرین است.

افرادی با شخصیت برونگرا
روان شناسان افراد را به دو مدل شخصیت برونگرا و درونگرا تقسیم کرده اند. برون گرا همان طور که از اسمش برمی آید در دنیای بیرون سیر می کنند. آنها افرادی سرخوش، اجتماعی و واقع گرا هستند و ترجیح می دهند در رابطه با هر چیزی به صورت شفاف و صریح صحبت کنند. البته کمی پرخاشگر و رقابت طلب نیز هستند. این افراد بیشتر به سمت غذاهای چرب و پرکالری گرایش دارند، انواع استیک ها یا تنقلات شور و ترش جزء سلایق غذایی این گروه به شمار می رود.

افرادی با شخصیت درونگرا
اشخاص درون گرا برعکس افراد برون گرا در دنیای درونی خود سیر می کنند به همین دلیل کمتر در رابطه با خود، زندگی شخصی یا حرفه ای شان صحبت می کنند. آنها به ندرت درباره احساساتشان با دیگران صحبت می کنند. آنها را نباید خجالتی دانست بلکه افرادی پرشور و هیجان نیز می توانند باشند اما ترجیح می دهند تا کمتر درباره خود و زندگیشان صحبت کنند.
این افراد به غذاهایی شیرین، گوشت، سوسیس، کالباس علاقه داشته اما گاهی اوقات با وجود گرسنگی زیاد نسبت به غذاها بی اشتها هستند.

افرادی با شخصیت عصبی
افرادی که شخصیت های عصبی یا پرتنش و پرخاشگری دارند بیشتر به سمت غذاهای تند، ادویه دار و همینطور پر کالری تمایل داشته زیرا احساس می کنند همیشه گرسنه هستند و نیاز به غذا دارند.

افراد خوش اخلاق
افراد خوش اخلاق معمولا تمام غذاها را دوست داشته و تعادلی بین مصرف و تمایل به خوردن غذا برقرار می کنند. در بین تمایلات غذایی آنها می توان غذاهای پرچرب یا کم چرب و همینطور تنقلات چاق کننده یا میوه ها را مشاهده کرد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com


مطالب جالب دیگر:
عکس های هانیه توسلی و دوستانش در کیش!
ماجرای دختر مومیایی که چشمانش باز و بسته می شود!! + عکس
شگفت انگیزترین مرسدس بنزی که فقط یک نمونه از آن تولید شد!! + عکس
لباس جدید و متفاوت برای سفر به مریخ + عکس
3 خبر و نکته خواندنی درمورد آیفون 6