ویزیت و شناسایی 130 بیمار مناطق محروم که دارای ناهنجاری های سر و صورت و شکاف کام و لب بودند با حضور فوق تخصصی‌ترین تیم جراحی پلاستیک کشور در استان بوشهر به صورت رایگان انجام شد...
ویزیت و شناسایی 130 بیمار مناطق محروم که دارای ناهنجاری های سر و صورت و شکاف کام و لب بودند با حضور فوق تخصصی‌ترین تیم جراحی پلاستیک کشور در استان بوشهر به صورت رایگان انجام شد.
در حالی که به دعوت بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر تیم جراحی فوق تخصص پلاستیک دکتر کلانتر هرمزی در بهمن ماه سال نود دو توانست با ویزیت رایگان 700 بیمار بوشهری 87 نفر آنها را در مدت 5 روز مورد عمل جراحی قرار دهد دیروز این گروه پزشکی به سرپرستی دکتر کلانتر هرمزی وارد استان بوشهر گردید.

بر اساس این گزارش؛ ویزیت، شناسایی بیماران و انجام اعمال جراحی پلاستیک با حضور فوق تخصصی‌ترین تیم جراحی پلاستیک کشور در استان بوشهر، به صورت رایگان انجام می‌شود.
تیم جراحی  12 نفره به سرپرستی دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی شامل 7 نفر فوق تخصص جراحی پلاستیک، یک نفر جراح اطفال، یک نفر متخصص بیهوشی، یک پزشک عمومی مشاور جراحی پلاستیک، یک نفر مسئول آی‌تی و یک نفر مسئول سمعی بصری برای ثبت و ضبط وقایع و شرایط بیمار دیروز وارد بوشهر شدند.

این تیم تا روز دوشنبه در بوشهر مستقر است و پذیرای بیمارانی با نارسایی های مادرزادی در ناحیه فک و صورت، شکاف کام، لب، تومورها و همانژیوم می باشد.

پیش از این با اعلام فراخوان به خانه های بهداشت، صدا و سیمای مرکز بوشهر، رسانه ها و تبلیغات محیطی در شهرهای استان از تمامی افرادی که دارای شکاف کام و لب هستند خواسته شد که با نام نویسی زمینه ویزیت و عمل جراحی رایگان آنها توسط این تیم در بیمارستان های شهدای خلیج فارس و سلمان فارسی تامین اجتماعی بوشهر انجام شود.

در همین حال دیروز 120 نفر از این بیماران مورد ویزیت قرار گرفتند که از این تعداد 40 نفر کاندید انجام عمل جراحی شد که در روز نخست مورد عمل جراحی قرار گرفتند. عکس های حسین استوار عکاس مهر از بوشهر در این رابطه را در زیر می بینید.



http://www.seemorgh.com/uploads/1392/01/1/1581.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/01/1/1582.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/01/1/1583.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/01/1/1585.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/01/1/1586.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/01/1/1584.jpg

 


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com