طبق تحقیقات جدید انجام شده توسط دانشمندان زنان در فصلهای گرم سال احساس جذابیت بیشتری دارند .طبق این تحقیقات زنان در ماههای گرم سال به مراتب بیشتر احساس زیبایی و جذابیت میکنند و خوشحال...
طبق تحقیقات جدید انجام شده توسط دانشمندان زنان در فصل های گرم سال احساس جذابیت بیشتری دارند .طبق این تحقیقات زنان در ماه های گرم سال به مراتب بیشتر احساس زیبایی و جذابیت می کنند و خوشحال تر هستند. به گفته محققان انوار طبیعی نور خورشید باعث تاثیرات مثبت روی انسانهاست و زنان در تاثیر پذیری این مورد پیش از مردان قرار دارند.
اگرچه بخاطر پوششهای سبک تر در فصلهای گرم زنان همواره نگرانیهای از قبیل چاقی اندام و یا بوی نامطبوع بدن دارند اما پژوهشها نشان میدهد در این ماه های سال زنان شادتر و آرامتر هستند.
آنچه آمارها نشان میدهد 83 درصد زنان اعلام کرده اند که در ماه های گرم سال احساس سرخوشی و سرزندگی بیشتری دارند. روانشناسان در تکمیل این پژوهش  اضافه می کنند که استفاده از لباس های رنگ روشن و شاد در این فصل سال نیز در بروز این خلق و خو دخیل هستند.
نکته جالب در مورد این تحقیقات این است که در ماه های گرم سال و به خصوص ماه های فصل تابستان زنان به مراتب اجتماعی تر و رمانتیک تر هستند و احساس رضایت بیشتری از زندگی شخصی و اجتماعی خود دارند. آنها در این ماه ها بیشتر لبخند میزنند و خواب آرامتری هم دارند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: pardad.ir

مطالب جالب دیگر:
بهترین پدر زن چینی هم آمد! پدر زن مایه دار!! + تصاویر
زنی ایرانی که بخاطر آزادی بیش از حدی که دارد طلاق می خواهد!!
ترسناک‌ترین شکلات های دنیا که از خوردنشان می ترسید! + عکس
مردی که در خواب نقاشی می کشد!! + تصویر نقاشی