شرکت تولید اسباب بازی اسپریگ با استفاده از مواد قابل بازیافت و همچنین استفاده از سیستم مولد انرژی که نیاز به استفاده از باطری‌ها را متوقف خواهد کرد...

شرکت تولید اسباب بازی اسپریگ با استفاده از مواد قابل بازیافت و همچنین استفاده از سیستم مولد انرژی که نیاز به استفاده از باطری‌ها را متوقف خواهد کرد موفق به تولید پاک‌ترین اسباب بازی‌ها در جهان شد.
یکی از شرکت‌های تولید کننده اسباب بازی در جهان طی حرکتی نو آورانه اقدام به تولید اسباب بازی‌هایی کرده است که دوستدار محیط زیست بوده و هیچگونه ضرری برای کودکان نخواهند داشت.
 
 
شرکت اسپریگ (Sprig) این لوازم را از چوب‌های ترکیبی قابل بازیافت و ایمن به همراه پلاستیک‌های قابل بازیافت تولید کرده است که دارای حداقل مواد برای بسته بندی بوده و از هیچ گونه رنگی برای تزئین خارجی در آن استفاده نشده است. در عین حال این شرکت در ازای استفاده از باطری برای تامین انرژی این وسایل بازی از سیستمی جدید به نام "انرژی کودکان" برای تامین نور و انرژی مورد نیاز دیگر قسمتها استفاده کرده است.
 
 
سری آخر وسایل بازی این شرکت را اتومبیل‌هایی تشکیل می‌دهند که انرژی مورد نیاز برای روشن شدن چراغ‌ها و یا به حرکت در آمدن آنها توسط انرژی کودک تامین می‌شود. به این معنی که با استفاده از سیستم جدید انرژی الکتریکی مورد نیاز اتومبیل اسباب بازی هنگام رانده شدن اتومبیل به سمت جلو تولید خواهد  شد.

بر اساس گزارش گیزمگ، شرکت اسپریگ به خاطر تولید این سری از اسباب بازی‌ها، و حفظ احترام به محیط زیست در تولید محصولاتش موفق به کسب چندین جایزه معتبر در جهان شده است.

به گفته مسئولان این شرکت آخرین سری از محصولات شرکت اسپریگ در نمونه های اتومبیل لودر، کامیون و دستگاه حفاری تا اواسط ماه دسامبر در فروشگاه‌ها ارائه خواهند شد.
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: عصر ایران
 

 
مطالب جالب دیگر:
تصویر محمدرضا گلزار در کسوت مربیگری!
زندگى کودک چینی با قلبى بيرون از بدن(+عکس)
مترسک!
چرا باید بریم دانشگاه!
تيتراژ اخراجی ها 2 لو رفت! (+ترانه تیتراژ)
طرحی عجیب، تلفن همراه بدون نیاز به شارژ! (+عکس)