ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اولین محصول خود را که مجهز به سرویس HomeChat است معرفی می‌کند. این سرویس از پردازش زبان طبیعی (NLP) استفاده می‌کند و به مشتریان امکان می‌دهد تا با محصولات ال‌جی...
ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اولین محصول خود را که مجهز به سرویس HomeChat است معرفی می‌کند. این سرویس از پردازش زبان طبیعی (NLP) استفاده می‌کند و به مشتریان امکان می‌دهد تا با محصولات ال‌جی ارتباط برقرار کنند، عملکرد آنها را تحت کنترل داشته باشند، بر کار آنها نظارت کنند و محتوا را از طریق پیام‌رسان موبایلی و پرطرفدار LINE با آنها به اشتراک گذارند. سرویسHomeChat  که برای اولین بار، اوایل ژانویه، در نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیک مصرفی (CES) پرده‌برداری شد، عامل اصلی در سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی ویزن (Whisen) در کره خواهد بود و اولین محصولی است که HomeChat را به مشتریان ارائه می‌دهد.

با HomeChat کاربران می‌توانند از طریق گوشی هوشمند و سرویس پیام‌رسانی رایگان و پرطرفدار LINE با دستگاه تهویه مطبوع ال‌جی مکالمه کنند. مثلاً، کاربر می‌تواند عبارت "اکنون از دفتر خارج شدم، دما را تا 26 درجه خنک نگه دار" ارسال کند و دستگاه تهویه مطبوع زمانی که باید خودش را روشن کند و شدت سرعت کولر را برای ایجاد دمای مورد نیاز، تا قبل از رسیدن کاربر به خانه، محاسبه می‌کند.


سرویس LINE بیش از 310 میلیون کاربر در دنیا دارد و بر روی پلت‌فرم‌های اصلی قابل دسترسی است. مانند: اندروید، آی‌فون، ویندوزفون، بلک‌بری و نوکیا آشا و همین طور دسکتاپ‌ها و لپ‌تاپ‌هایی که با مایکروسافت ویندوز و Mac OS X.
هوانگ-یونگ نهو، رئیس شرکت تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی هوشمند هنوز شاخه جدیدی از محصولات هستند که در بسیاری از بازارها ناشناخته هستند. به همین علت، ما از پیشگامی زودهنگام خود در این زمینه هیجان‌زده هستیم. با دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی که مجهز به سرویس HomeChat هستند، دیگر نیازی به یادگیری فرمان‌ها نیست یا نیازی نیست که کنترل از راه دور را به میز جلوی مبلمان اضافه کرد زیرا همه چیز با تلفن هوشمند یا تبلت انجام می‌شود.»


دستگاه تهویه مطبوع مسکونی ویزن (Whisen) مجهز به فناوری‌های زیادی است که در هیچ یک از دستگاه‌های تهویه مطبوع تاکنون وجود نداشته است. در صدر این فهرست قابلیت رایحه طبیعی (Natural Aroma) ال‌جی وجود دارد که شکل جدیدی از راحتی را ارائه می‌دهد. رایحه طبیعی آن حس را تلطیف می‌کند، از مواد خوشبو استفاده می‌کند و به نور و صدا مجهز است تا هنگام تهویه هوا محیطی آرام‌بخش و راحت ایجاد کند.


دیگر امکانات مبتکرانه در دستگاه تهویه مطبوع ال‌جی عبارت است از:  
•    دستگاه تهویه مطبوع با قابلیت هشدار My Home به گوشی هوشمند کاربر هشدار می‌دهد و هر گونه حرکت در خانه را در غیاب حضور صاحبخانه در منزل تشخیص می‌دهد.
•    قابلیت Ice Cool Power با فناوری جریان هوای چهاربعدی و متمایز ال‌جی نسیم فوق‌العاده خنکی، با قدرت 4 درجه سلیسیوس خنک‌تر از دستگاه‌های تهویه هوای معمولی، فراهم می‌کند و دما را در زمان مشخص شده پایین نگه می‌دارد.
•    دوربین حسگر حرکت موقعیت کاربر و دمای بدن او را ردیابی می‌کند. در نتیجه، دستگاه تهویه مطبوع می‌تواند عملکرد خنک‌کردن را سفارشی می‌کند.
•    ژنراتور سوپر یون و سیستم تصفیه چهارمرحله‌ای اجزای ریز (که به PM2.5 مشهور است)، بوی بد و مواد حساسیت‌زا که به وسیله هوا منتقل می‌شوند را از بین می‌برد.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: lgblog.ir

مطالب جالب دیگر:
عکسی از چهره کودکی شیلا خداداد!
هنرنمایی بسیار جالب! نقاشی کشیدن با اتو !! + عکس
قورباغه عجیبی که تغییر رنگ می دهد! + عکس
عکس دیدنی از مجید مظفری و برادر دو قلویش با چهره ای متفاوت!
حادثه دردناک و عجیب برای زن برزیلی در پیاده رو!! + عکس