پس از ارائه اعجاب برانگیز تبلت های نوت که مخصوص یادداشت برداری و یا حتی خواندن و نشانه گذاری کتاب ها و مقالات بودند، دیگر باید منتظر واقعی تر شدن این تکنولوژی می بودیم. این بار کمپانی...
پس از ارائه اعجاب برانگیز تبلت های نوت که مخصوص یادداشت برداری و یا حتی خواندن و نشانه گذاری کتاب ها و مقالات بودند، دیگر باید منتظر واقعی تر شدن این تکنولوژی می بودیم. این بار کمپانی قدرتمند دیگری پیش قدم شده و حالا می توانیم اعجاب دیگر در فناوری را شاهد باشیم. یادداشت دیجیتالی سونی …

سونی سال گذشته به طور اجمالی از یادداشت دیجیتالی 13 اینچی خود پرده برداشته بود. ظاهرا این محصول شگفت انگیز در مسیر تجاری شدنش تا چند ماه دیگر رسما به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند. این یادداشت یا کاغذ دیجیتالی برای محیط کار و همچنین محیط‌ های آموزشی یک گجت ایده آل به نظر می‌رسد. تنها یک مشکل وجود دارد، آن هم قیمت بالای این محصول است.
در حال حاضر قیمتی معادل 1100 دلار برای کاغذ دیجیتالی سونی تعیین شده؛ قیمتی که برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار سنگین است.

این کاغذ دیجیتالی 13 اینچی تنها کمی بیش‌تر 350 گرم وزن دارد و نمایشگر آن از رزولوشن بالای 1200 در 1600 بهره می‌برد. در این نمایشگر امکان استفاده از قلم استایلِس و همچنین تشخیص دست خط وجود دارد و در آن از نور پس زمینه یا همان بک لایت خبری نیست. به لطف اندازه بزرگ این نمایشگر، کاربر از بزرگنمایی یا اسکرول های گاه و بیگاه صفحه نمایش بی نیاز می‌شود.
سونی ادعا کرده که شارژ باتری این کاغذ هوشمند و دیجیتالی تا 3 هفته دوام می‌آورد. این وسیله به 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و امکان ارتقای حافظه آن نیز وجود دارد. در مورد این کاغذ هوشمند همه چیز رویایی به نظر می‌رسد به جز قیمت آن!



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: fifaday.ir



مطالب جالب دیگر:
علت تورم پیدا کردن باطری پس از شارژ شدن!!
عکس هایی زیبا از شکوفه های بهاری
واتس اپ به قيمت 19 ميليارد دلار فروخته شد!!
کارتون روز: سیم کارت، جایگزین دفترچه های تامین اجتماعی میشود!