دانشمندان معتقد هستند که خانم‌ها براساس شخصیت، موقعیت کاری و تحصیلی خود کیف انتخاب می‌کنند و لذا تنها از روی کیف آنها می‌توان شغل آنها را شناسایی کرد...
دانشمندان معتقد هستند که خانم‌ها براساس شخصیت، موقعیت کاری و تحصیلی خود کیف انتخاب می‌کنند و لذا تنها از روی کیف آنها می‌توان شغل آنها را شناسایی کرد.
دانشمندان با مطالعه‌ی روانشناختی خانم‌ها دریافته‌اند که نوع مدل و حتی رنگ کیف انتخابی توسط خانم‌ها به شخصیت آنها بستگی دارد.

گفتنی است، براساس تحقیقات صورت گرفته زنان جوان و دانشجو بیشتر به حمل کیف‌های کوله علاقمند هستند زیرا می‌توانند تجهیزات بیشتری با آن حمل نمایند.
بررسی‌ها نشان می‌دهند، در عین حال خانم‌های خانه‌دار و شاغل بیشتر علاقمند به خرید کیف‌های بزرگ و دسته‌دار هستند زیرا می‌توانند در آنها وسایل زیادی ریخته و در عین حال ظاهر شیک خود را حفظ نمایند.

خانم‌های فراموشکار معمولا از کیف‌هایی با تعداد جیب‌های زیاد استفاده می‌کنند و معمولا فراموش می‌کنند که وسایل خود را در کدام قسمت کیف گذاشته‌اند.
افرادی که کودک خردسال دارند معمولا از کیف‌هایی به شکل ساک استفاده می‌کنند که بتوانند تمامی لوازم مورد نیاز کودک را در آن قرار دهند.
پزشکان در تمام این موارد توصیه می‌کنند خانم‌ها به وزن کیف و فشار بر کمر و ستون فقرات خود توجه نمایند.



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaraneh.com



مطالب جالب دیگر:
شخصیت افراد را از روی چهره شان بشناسید چهره شما فلزی است یا چوبی؟
اتومبیلی که توجه خانم ها را جلب خواهد کرد!
عکس بهرام رادان در حال اسب سواری در تعطیلات سال نو
آموزش: لپ تاپ خود را هنگام دانلود کم مصرف کنید
عکس: مهدی و محمد سلوکی در کنار پدرشان!