خستگی ممکن است بر اثر فعالیت زیاد به وجود بیاید اما این خستگی گاهی اوقات با هیچ راهی درمان پذیر نیست و ما همیشه احساس خستگی میکنیم...
خستگی ممکن است بر اثر فعالیت زیاد به وجود بیاید اما این خستگی گاهی اوقات با هیچ راهی درمان پذیر نیست و ما همیشه احساس خستگی میکنیم. پزشکان دلایلی غیر از فعالیت های سنگین را دلیل این حالت می دانند که باهم نگاهی به مهمترین آن ها داریم.

**اولین دلیل که بسیاری به آن توجهی ندارند خشک بودن بدن و کم آب شدن است. متخصصین دریافته اند که اگر آب بدن از یک سطح خاص کمتر شود شما احساس خستگی خواهید کرد زبرا بدن توانایی انجام برخی کارها را ندارد.

**از جمله مهمترین دلیل هایی که میتوانیم برای خستگی دایمی به آن اشاره کنیم کم یا زیاد ورزش کردن است. افراط و تفریط در ورزش میتواند باعث خستگی شود زیرا با کم ورزش کردن بدن کرخت می شود و با زیاد ورزش کردن انرژی زیادی از انسان گرفته می شود.

**ویتامین بی 12 بدن شما بسیار پایین است و به همین دلیل همیشه احساس خستگی در بدن شما دیده میشود. بی 12 باعث میشود تا بدن توانایی ساخت گلبول خون را داشته باشد و با درست شدن این میزان حتما احساس خستگی دائمی شما نیز از بین خواهد رفت.



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : yjc.ir



مطالب جالب دیگر :
دوختن لب و چشم یک زن در عربستان!! + عکس
اضافه وزن اسکارلت یوهانسون بخاطر بارداری! + عکس
عکس: شیر وحشی در صندلی عقب ماشین در دبی!!
عکس های متفاوت ورزشی
با انواع هکرها و نحوه کارکردشان اشنا شوید