پس از ماه‌ها سر انجام چشممان به جمال پرچم‌دار جدید سامسونگ روشن شد. از همان دقایق اولیه معرفی گلکسی S5، و حتی ساعاتی قبل از آن، بحث و جدل در مورد این محصول رده بالا آغاز شد...
پس از ماه‌ها سر انجام چشممان به جمال پرچم‌دار جدید سامسونگ روشن شد. از همان دقایق اولیه معرفی گلکسی S5، و حتی ساعاتی قبل از آن، بحث و جدل در مورد این محصول رده بالا آغاز شد.
برخی این تلفن هوشمند را مورد نقد شدید خود قرار دادند، عده‌ای هم آن را تحسین کردند. سامسونگ در دومین روز از نمایشگاه MWC 2014، در مراسم اختصاصی خود موسوم به Unpacked 5 از پرچم‌دار خود رونمایی کرد. در پرچم‌دار بودن این محصول هیچ شکی وجود ندارد. گلکسی S5 تمام ویژگی‌های یک محصول پیشرو را داراست!

سه مشخصه چشمگیر این تلفن هوشمند عبارت‌اند از: (1) استاندارد IP67 که بر ضد آب بودن و مقاوم بودن آن در برابر گرد و غبار دلالت دارد. (2) سنسور اسکنر اثر انگشت (3) سنسور ضربان قلب. جمع شدن این سه مشخصه در کنار هم در یک تلفن به خودی خود اتفاق بزرگی است. شاید بتوان مهم‌ترین حمله‌ها به این تلفن هوشمند را در شباهت بی‌اندازه‌اش به نسخه‌های قبلی و همچنین طراحی نامأنوس بخش پشتی آن دانست.


از مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری گلکسی S5 می‌توان به نمایشگر 5.1 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080p، پردازشگر اگزینوس 5، دو گیگابایت رم و دوربین پشتی با حسگر 16 مگاپیکسل اشاره کرد.
رابط کاربری گلکسی S5 بر پایه اندروید 4.4.2 بنا نهاده شده. با این حال برخلاف شایعات، رابط کاربری تاچ ویز در این تلفن آن قدرها هم از طراحی مسطح بهره نبرده. از کلیدهای لمسی و نرم‌افزاری هم خبری نیست. سامسونگ ترجیح داده همچنان از سه کلید در زیر نمایشگر استفاده کند.
این بار App Switcher جایگزین کلید منو (Menu Key) شده. از قرار معلوم گلکسی S5 در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و مسی به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : 8bits.ir



مطالب جالب دیگر:
دوقلو های بهم چسبیده عجیب در هند!! + عکس
عکس های منتخب روز / 26 فروردین
جدیدترین و جالب ترین خمیر دندان تولید شده!!
کارتون روز: مرگ 3 ایرانی بخاطر قرص های لاغری!
احضار جانی دپ به دادگاه یک زن قاتل!