برند اپل یکی از محبوب ترین برند های دنیا که دارای مخاطبان و طرفداران زیادی نیز می باشد این روز ها بسیار خبرساز شده است زیرا تلفن های هوشمند این کمپانی در تمام دنیا محبوبیت دارد و پچمدار بعدی اپل یعنی آیفون 6 در راه است...
برند اپل یکی از محبوب ترین برند های دنیا که دارای مخاطبان و طرفداران زیادی نیز می باشد این روز ها بسیار خبرساز شده است زیرا تلفن های هوشمند این کمپانی در تمام دنیا محبوبیت دارد و پچمدار بعدی اپل یعنی آیفون 6 در راه است.

مدت ها شایعاتی مبنی بر استفاده از نمایشگر خمیده و یا دیگر مشخصات برای این تلفن گغته می شد که البته اپل آن را تایید نکرده است. اما یکی از موضوعاتی که برخی از اپل در مورد آیفون انتقاد می کردند ابعاد صفحه نمایش بود. زیرا بسیاری از افراد از صفحه نمایش های بزرگ در این روز ها لذت می برند و البته برند محبوب آن ها نمی تواند تلفنی با صفحه نمایشی بزرگتر به دیگران عرضه کند.

البته این موضوع دیگر نگرانی ندارد زیرا اپل توانسته است به تقاضای مخاطبان خود پاسخ دهد. حتما می پرسشید چرا؟ اپل طبق اعلامیه ای رسمی اعلام کرده است که تلفن آیفون 6 در چند ماه آینده با فاصله کمی از هم معرفی و رونمایی می شوند. این تلفن ها دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی و مدلی دیگر با ابعاد 5.5 اینچ می باشد.

این ابعاد مطمئنا از همین حالا طرفداران خود را پیدا کرده است و باید دید که دیگر امکانات این تلفن ها چه خواهند بود. شما چه فکری می کنید؟



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : konjkav.com



مطالب جالب دیگر:
تهیه ساندویچ همبرگر یک متر و 60 سانتی متری!! + عکس
عکس بدون آرایش مانکن و بازیگر سرشناس اسپانیایی!
دو عکس دردناک از مادری که قربانی هوس دخترش شد!!
با 4 گوشی جدید و هوشمند در بازار ایران آشنا شوید + قیمت
عکس: نیوشا ضیغمی و همسرش در حال آبگوشت خوری!