شنیده شدن یکسری جدید از سیگنال‌های مرموز موسوم به «انفجار رادیویی سریع» (FRBs) دوباره ذهن ستاره‌شناسان را به خود مشغول کرده که ممکن است این سیگنال‌ها پیام بیگانگان فضایی باشد...
شنیده شدن یکسری جدید از سیگنال‌های مرموز موسوم به «انفجار رادیویی سریع» (FRBs) دوباره ذهن ستاره‌شناسان را به خود مشغول کرده که ممکن است این سیگنال‌ها پیام بیگانگان فضایی باشد
ستاره‌شناسان از شنیده شدن سیگنال‌های رادیویی مرموزی خبر داده‌اند که احتمال می‌رود از سوی بیگانگان فضایی در کائنات منتشر شده باشد.
یک ستاره‌شناس انگلیسی در سال 1967 سیگنال‌های ضربان‌داری را که از فضای خارج از منظومه شمسی می‌آمدند تشخیص داد.تا چند ماه وی این نظریه را مطرح کرد که این سیگنال‌ها می‌تواند از یک منشای هوش خارج از منظومه شمسی نشات گرفته باشد اما بعدها اثبات شد که منبع این سیگنال‌ها ستاره‌هایی با سرعت گردش بسیار زیاد موسوم به تپ اختر هستند.

با این حال شنیده شدن یکسری جدید از سیگنال‌های مرموز موسوم به «انفجار رادیویی سریع» (FRBs) دوباره ذهن ستاره‌شناسان را به خود مشغول کرده که ممکن است این سیگنال‌ها پیام بیگانگان فضایی باشد. این سیگنال‌ها از آن جهت یک راز هستند که مشخص نیست چه چیزی می‌تواند چنین انفجارهای کوتاه اما شدیدی را تولید کند.

این امر گمانه‌زنی‌هایی را در مورد منشأ این سیگنال‌ها مطرح کرده است، از جمله برخورد ستاره‌ها یا پیام‌هایی که به‌طور مصنوعی شکل گرفته باشند. نظریه‌هایی که تاکنون در مورد منشا این سیگنال‌ها مطرح شده، شامل ظهور کوتوله‌های سفید، ستاره‌های سوزان، برخورد ستاره‌های نوترونی و وسوسه انگیزترین نظریه سیگنال‌هایی از سوی بیگانگان فضایی است.



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : tabnak.ir


مطالب جالب دیگر:
گلاره عباسی در امریکا! + عکس
روش عجیب و بسیار جالب درست کردن تخم مرغ!! + عکس
2 عکس جدید از آنا نعمتی و دوستانش
خانه و زندگی خانم بازیگر در شمال کشور + عکس
اتفاق خطرناک برای توریست مرد در تایلند!! + عکس