حلقه "آرکس" یک دستگاه جدید است که استفاده از آن بسیار آسان و بی دردسر است. با کمک این وسیله که تمام حرکات شما از صفر تا 100 زیر نظر قرار گرفته می شود و پس از هر فعالیت شما به...
حلقه "آرکس" یک دستگاه جدید است که استفاده از آن بسیار آسان و بی دردسر است. با کمک این وسیله که تمام حرکات شما از صفر تا 100 زیر نظر قرار گرفته می شود و پس از هر فعالیت شما به راحتی می توانید آخرین وضعیت بدن خود را چک کنید.
دستگاه های مختلفی برای چک کردن کنترل سلامتی انسان وارد بازار شده است که برای استفاده از آن ها باید چندین وسیله مختلف را به بدن متصل کنید اما علم همیشه به دنبال کوچکتر کردن وسیله های حیاتی است.




این دستگاه با انرژی بدن و از حرارت پوست تغذیه می کند و آخرین اطلاعات را با استفاده از بلوتوث به دستگاه هوشمند شما تبلت یا تلفن همراه ارسال خواهد کرد. این حلقه بیشتر به درد ورزشکارانی می خورد که می خواهند آخرین وضعیت جسمانیشان را زیر نظر داشته باشند.
سازندگان این وسیله یک نکته جالب دیگر هم در مورد حلقه خود می گویند، با استفاده از این حلقه شما می توانید به دستگاه هایی مانند ماشین های کنترلی متصل شوید یا ربات های خاص را کنترل کنید همچنین با در اختیار داشتن دو انگشتر می توانید بازی های رایانه ای هم انجام دهید



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب جالب دیگر:
دوست دارید در خواب لاغر شوید؟ پس اینکار را انجام دهید!
کارتون روز: هیچگاه شخصیت کودک خود را زیر سوال نبرید!
توصیه های یک متخصص: چگونه مراقب امنیت تلفن همراه‌مان باشیم!؟
آیا خیانت باعث جدایی این زوج خواننده و ثروتمند می شود؟! + عکس
2 عکس جدیدی که نیکی کریمی از خودش گرفته است!