سازمان فضایی امریکا (ناسا) بزرگترین سازمان فضایی جهان است که تحقیقات و اکتشافات گسترده ای را در فضا انجام می دهد اما این سازمان پیشنهادی را مطرح کرده که عنوان "احمقانه ترین پیشنهاد ناسا"...
سازمان فضایی امریکا (ناسا) بزرگترین سازمان فضایی جهان است که تحقیقات و اکتشافات گسترده ای را در فضا انجام می دهد اما این سازمان پیشنهادی را مطرح کرده که عنوان "احمقانه ترین پیشنهاد ناسا" را به خود اختصاص داده است.
ناسا همواره به انجام سخت ترین و مهم ترین ماموریت های فضایی مشهور بوده اما با ارائه یک پیشنهاد عجیب نه تنها تمام فعالیت های فضایی خود را زیر سوال برده بلکه تبدیل به سوژه رسانه ها نیز شده است.

پیشنهاد احمقانه بزرگترین سازمان فضایی جهان
ناسا در پیشنهادی اعلام کرد:" چرا سیاره ای را از اعماق کهکشان با یک وسیله ای مانند کیسه بزرگ نمی گیرند و آن را در ماه قرار نمی دهند تا فضانوردان بتوانند تحقیقات خود را روی این سیاره انجام دهند؟"

رسانه ها جبهه گیری های مختلفی را نسبت به انتشار این خبر نشان داده اند. برخی از رسانه ها از این پیشنهاد با عنوان "احمقانه ترین پیشنهاد ناسا" نام برده و در سوالات مختلفی آورده اند:" فضانوردانی که به فضا اعزام می شوند با مشکلات عدیده ای از جمله تغذیه، خواب، استراحت و حتی خطر مرگ دست و پنجه نرم می کنند، آیا ناسا تمام مشکلات فضانوردان در ماموریت های فضایی را مرتفع کرده که درصدد گرفتن یک سیاره برای مطالعه آنها است؟"

از سوی دیگر، برخی معتقدند که این پیشنهاد می تواند روزی به وقوع بپیوندد زیرا در گذشته نیز تصور سفر انسان به سایر اجرام آسمانی تنها به یک رویا شبیه بود اما با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، انسان ها نه تنها توانستند به فضا سفر کنند بلکه ماموریت های بسیاری را نیز برای شناخت مدارهای زمینی و غیره انجام داده اند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com

مطالب جالب دیگر:
علم بهتر است یا ثروت!!؟ طنز
هیلاری داف به اندام مناسبش دست یافت! + عکس
ماجرای زن بیوه ای که امریکا را به وحشت انداخته بود!! + عکس
دستگاه جالبی که رگ های بدن را به راحتی نشان می دهد!! + عکس
2 عکس دست جمعی بهاره رهنما, مهناز افشار, بهنوش بختیاری و ...