جدیدترین محصولات دیجیتالی روز دنیا در اندک زمانی وارد کشور می شود و بدون گارانتی و با گارانتی در سطح بازار به چشم می خورد...
جدیدترین محصولات دیجیتالی روز دنیا در اندک زمانی وارد کشور می شود و بدون گارانتی و با گارانتی در سطح بازار به چشم می خورد.
گشتی در بازار کامپیوتر و موبایل پایتخت از حضور مدلهای متفاوت و متنوع گوشی های موبایل، انواع تبلت و لپ تاپ تا لوازم جانبی حکایت دارد که اغلب آنها همزمان با عرضه جهانی به صورت واردات رسمی و غیررسمی و حتی مسافری به ایران می آیند.

لپ تاپی به سبکی پر از ایسوس

جدیدترین لپ تاپ فوق سبک از خانواده ایسوس با نام ZENBOOK در بازار دیجیتال دیده می شود؛ بدنه این لپ تاپ فوق سبک از جنس آلومینیوم بوده تا علاوه بر سبکی، دوام و مقاومت بالایی نیز داشته باشد و حدود 3 میلیون و 240 هزار تومان قیمت داده می شود.



نمایشگر این دستگاه فوق سبک مجهز به پنل IPS FHD با ابعاد 13.3 اینچ است و تصاویری با کیفیت Full HD  و با زاویه دید بالا را به نمایش در می آورد. به علاوه در این لپتاپ از یک وب کم HD  نیز استفاده شده تا امکان برقراری ارتباط تصویری با کیفیت نیز برای کاربران میسر شود.
ZENBOOK UX32LN به پردازنده نسل چهارم Core شرکت اینتل و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce مجهز شده و از سیستم عامل ویندوز 8 پیشتبانی می‏ کند؛ همچنین این محصول دارای 4گیگابایت حافظه داخلی و حداکثر 1 ترابایت هارددیسک است؛ تجهیز به 3 پورت USB 3.0، یک پورت HDMI، یک پورت mini Display Port و یک اسلات کارت خوان SD از دیگر ویژگیهای ZENBOOK ایسوس است.

استفاده از فناوری اختصاصی SonicMaster و بکارگیری اسپیکرهای Bang & Olufsen ICEpower برای افزایش عملکرد صوتی از دیگر امکانات این محصول است. این مدل برای امکان ذخیره سازی، به اشتراک گذاری و هماهنگ سازی اطلاعات با حجم بالا نیز از فناوری WebStorage بهره گرفته است.
این کمپانی نوع دیگری از لپ تاپ را نیز به بازار عرضه کرده که به نمایشگر 15.6 اینچی LED FHD مجهز است و در ساخت آن از فناوری اختصاصی Splendid Video Intelligent استفاده شده است. این فناوری برای دستگاه توانایی بوت تا حداکثر 2 ثانیه را مهیا می سازد؛ استفاده از چهارمین نسل از پردازنده های Core شرکت اینتل در کنار ویژگی USB Charge+ که امکان شارژ بلادرنگ دستگاه را فراهم می کند از دیگر ویژگیهای مدل ASUS N56JR است که از سیستم عامل ویندوز 8 Pro بهره می برد.


کوچکترین فلش مموری های پلاستیکی

کمپانی سیلیکون پاور نیز مجموعه جدیدی از فلش مموری‌های کوچک و کم وزن خود را تحت عنوان Touch T07 (با پورت USB 2.0) و Jewel J07 (با پورت USB 3.0) به بازار عرضه کرده که به اعتقاد فروشندگان از جمله کوچک‌ترین فلش‌مموری‌های موجود در بازار با بدنه ساخته شده از پلاستیک فشرده هستند.



این محصولات از برای پیشگری از فقدان اطلاعات و جلوگیری از وارد آمدن هرگونه آسیب به آنها از فناوری Micro COB بهره مند شده اند و محافظ در برابر آب، گرد و غبار و لرزش هستند.
فلش مموری Touch T07در چهار رنگ صورتی، آبی، سبز و خاکستری تیره  در ظرفیت‌های 4، 8، 16، 32 و 64 گیگابایت عرضه شده و مدل J07 با اینترفیس USB 3.0 و در ظرفیت‌های 8، 16، 32 و 64 گیگابایت در بازار وجود دارد که مجهز به برنامه بازیابی اطلاعات ریکاوا برای دسترسی به فایل‌های حذف شده است.


باریک‌ترین تلفن هوشمند 5.3 اینچی جهان
گوشی باریک مدل XperiaTM T3 از Sony که حدود یک میلیون و 200 هزار تومان قیمت داده می شود در بازار عرضه شده است.
بدنه این گوشی از فولاد ضدزنگ است و کمپانی سونی مدعی است که این گوشی باریکترین تلفن هوشمند 5.3 اینچی در جهان است.



صفحه‌نمایش TRILUMINOS™‎ برای موبایل با کیفیت HD به همراه Mobile BRAVIA® Engine 2، از جمله ویژگیهای این گوشی 4 هسته ای است.
این گوشی 148 گرم وزن دارد و در رنگهای سفید، مشکی و ارغوانی عرضه شده است. این مدل در دوربین از Cyber-shot بهره گرفته و دارای دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز به Exmor RS™ برای موبایل است که به کاربر تصاویر مناسب حتی در شرایط نوری چالش‌برانگیز ارائه می‌دهد و HDR برای ویدیو به این معناست که می‌تواند حتی زمانی که نور پشت سوژه فیلم باشد.

Xperia T3 از شبکه‌های 4G پشتیبانی می‌کند و پردازشگر چهارهسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی، باتری 2500 میلی آمپر ساعتی و مجهز بودن به فناوری Timeshift burst از دیگر ویژگیهای این گوشی است. این فناوری امکان گرفتن 31 عکس در دو ثانیه را فراهم می کند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com

مطالب جالب دیگر:
۷ قانون طلایی برای زنده ماندن در سوانح هوایی!!
عکس: آزاده نامداری بدون حلقه ازدواج!
اولین واکنش احسان علیخانی بعد از ماه عسل: 3 روز تمام خوابیدیم!
9 واقعیت فوق العاده استثنایی درمورد بدن انسان!!
شوخی بهاره رهنما با زیبایی چهره محمدرضا گلزار!