دو محصول جدید کمپانی شارپ می توانند رقیبی برای اسمارت فون و تبلت های جدید ساخت سامسونگ یا اپل باشند...
دو محصول جدید کمپانی شارپ می توانند رقیبی برای اسمارت فون و تبلت های جدید ساخت سامسونگ یا اپل باشند.
برای اولین بار و در اتفاقی غیر قابل پیش بینی، اسمارت فونی با قابلیت های بالا و متنوع از آسیا و از کمپانی کمتر شناخته شده ای نسبت به اپل و سامسونگ به بازارهای جهانی ارائه خواهند شد. این کمپانی، شارپ نام دارد. شارپ، یکی از کمپانی های صنایع الکترونیکی ژاپن است که در عرضه و ارائه فناوری های جدید فعالیت دارد. این کمپانی از معرفی دو اسمارت ‌فون جدید در ژاپن خبر داده است.

برای نخستین بار یکی از اسمارت فون های جدید شارپ از اواخر ماه آگوست در بازار امریکا ارئه خواهد شد زیرا پیش از این، محصولات ژاپنی تنها در همین کشور توزیع و در سایر کشورها عرضه نمی شدند. در خبرهای متفاوتی از این محصول با عنوان اولین گوشی بدون قاب یاد کرده اند که می تواند برای کاربران و مصرف کنندگان جالب توجه باشد.

اپراتور ژاپنیSoftBank دو اسمارت فون جدید از زیر مجموعه های Sharp SH-04F را با نام های Sharp Aquos Crystal و Aquos Crystal X را روانه بازار خواهد کرد. مدل اول یعنی Sharp Aquos Crystal روانه بازارهای امریکایی خواهد شد و مدل دوم به عرضه وطنی خواهد پرداخت.



دو مدل اسمارت فون در 5 اینچ و 5.5 اینچ ارائه خواهند شده اند. مدل 5 اینچی، 140 گرم وزن، ضخامتی به نازکی 10 میلی متر، رزولوشن 720P پردازنده اسنپ دراگون 400 فرکانس، 1.2 گیگاهرتزی و از حافظه 8 گیگا بایت برخوردار است.

اسمارت فون مدل 5.5 اینچی به امکاناتی از قبیل رزولوشن 1080 P و پردازنده اسنپ دراگون 801 فرکانس، 2.3 گیگا هرتز و به 2 گیگا بایت رم مجهز است. اسمارت فون های جدید در رنگ های قرمز، سفید، آبی و مشکی به بازار فناوری ارائه می شوند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com

مطالب جالب دیگر:
9 واقعیت فوق العاده استثنایی درمورد بدن انسان!!
شوخی بهاره رهنما با زیبایی چهره محمدرضا گلزار!
اقدام عجیب خواننده زن برای داشتن کمر باریک: خارج کردن دنده هایش!! + عکس
عکس های رنگی از دوران قاجار
چرا کارکنان اپل، عاشق کارشان هستند؟!