فبلت جدید هواوی که قرار است ماه آینده در نمایشگاه IFA 2014 برلین معرفی شود Ascend Mate 7 نام دارد. Mate 7 دارای صفحه‌نمایشی 7 اینچی است و پشت فلزی آن شباهت بسیار زیادی به وان مکس اچ‌تی‌سی دارد...
فبلت جدید هواوی که قرار است ماه آینده در نمایشگاه IFA 2014 برلین معرفی شود Ascend Mate 7 نام دارد. Mate 7 دارای صفحه‌نمایشی 7 اینچی است و پشت فلزی آن شباهت بسیار زیادی به وان مکس اچ‌تی‌سی دارد.

صفحه‌نمایش این گوشی حالا به جای وضوح 720p در Mate 2 از وضوح بالاتر 1080p بهره می‌برد اما نمی‌دانیم عدد 7 در نام‌گذاری این فبلت به چه معناست. به هر حال Mate 7 با ابعاد 157 در 81 در 7.9 میلی‌متر نسبت به نسل قبلی باریک‌تر، کم‌عرض‌تر و کوتاه‌تر شده است و همچنین با وزن 185 گرمی کمی سبک‌تر است.
نکته مهم استفاده از آلومینیوم در بدنه پشتی دستگاه است که مخصوصاً با حسگر اثر انگشت زیر دوربین و خطوط پلاستیکی در بالا و پایین آن را بسیار به وان مکس شبیه کرده است. البته این اولین باری نیست که هواوی در طراحی از سایر شرکت‌ها تا اید حد “الهام” می‌گیرد و Ascend P6 نیز بسیاری از نکات زیبای طراحی آیفون را دربر داشت.



به هر حال Ascend Mate 7 این بار برخلاف نسل قبلی یک میان‌رده نیست و با پردازنده جدید HiSilicon Kirin 920 ساخت هواوی احتمالاً با فبلت‌های پرچم‌دار رقابت خواهد کرد. این پردازنده 4 هسته پردازشی Cortex-15 را در کنار 4 هسته Cortex-A7 قرار داده و با دو گیگابایت رم ترکیبی شبیه به گلکسی نوت 3 را در قلب خود دارد. همچنین گفته می‌شود نسخه‌ای با رم سه گیگابایتی نیز عرضه شود و نسخه جدید رابط کاربری Emotion UI نیز به همراه اندروید کیت‌کت ترکیب نرم‌افزاری این فبلت را تشکیل می‌دهند.

هواوی برای این گوشی از دوربین‌های 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو بهره گرفته است که دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 1080p را داراست. میت 7 همچنین 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و می‌توانید با کارت حافظه 128 گیگابایت دیگر بر آن بیقزاید.

Ascend Mate 7 در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی عرضه خواهد شد و طبق دعوتنامه هواوی سیزدهم شهریورماه در کنفرانسی در حاشیه نمایشگاه IFA 2014 برلین معرفی خواهد شد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: farnet.ir

مطالب جالب دیگر:
هیولای اتریشی آلمانی در خیابان های تهران!! + عکس
عکس هایی دلنشین از عشق پدر و فرزند
برای کودکان تان بدون نگرانی گوشی بخرید!
تاثیر کار کردن زیاد و خستگی بیش از حد بر بیماری های مختلف!
کارتون روز: سرکرده القاعده با خلیفه داعشی بیعت کرد!