محصولات متعددی از فناوری های پوشیدنی تولید و روانه بازار شده اند اما گاهی اوقات فناوری های تولید شده عجیب و خنده دار به نظر می رسند...
محصولات متعددی از فناوری های پوشیدنی تولید و روانه بازار شده اند اما گاهی اوقات فناوری های تولید شده عجیب و خنده دار به نظر می رسند.
فناوری پوشیدنی، یکی از فناوری هایی است که اخیرا با استقبال مخاطبان مواجه شده و مخترعان نیز به تولید و عرضه انبوه این فناوری روی آورده اند. از میان فناوری های پوشیدنی ساخته شده می توان به مواردی مانند ساعت کالری سنج، سنجش ضربان قلب، نبض، سنجش مدت زمان پیاده روی و ... اشاره کرد.
برخی از فناوری های پوشیدنی ساخته شده در درمان بیماران نیز کاربرد دارند. برای مثال، ساعتی برای میزان تست قند خون بیماران دیابتی ساخته شده که می تواند میزان قند خون افراد دیابتی را نشان دهد به همین دلیل بیماران دیابتی می توانند میزان قند خون خود را همیشه تحت کنترل داشته باشند. اما گاهی اوقات فناوری های پوشیدنی تولید می شوند که به نظر عجیب و خنده دار می رسند. در این مطلب به معرفی برخی از این فناوری ها پرداخته می شود.

*صندلی همیشگی و همراه
در صورت پوشیدن این فناوری جدید و زدن دکمه ای که روی آن تعبیه شده است، این فناوری پوشیدنی تبدیل به صندلی می شود! مخترعان معتقدند که این صندلی می تواند برای افراد کهنسال یا اشخاصی که دارای مشکلات متعددی بوده و قادر به راه رفتن طولانی مدت نیستند، مفید باشد.


*دوچرخه سواران درخشان

یکی از مشکلاتی که دوچرخه سواران در شب با آن روبرو هستند، عدم دید کافی رانندگان و احتمال خطر تصادف است. اما اکنون دوچرخه سواران می درخشند تا دید رانندگان را افزایش داده و مانع از بروز هرگونه خطری شوند. مخترعان انگلیسی کمربند درخشانی را طراحی کرده اند که دور کمر دوچرخه سواران بسته می شود تا بتوانند دید بیشتری از خود به رانندگان بدهند.

* دستبندی برای ردیابی محل شما
این دستبند همانند یک ساعت جواهرنشان است که می تواند همانند جی. پی. اس عمل کرده و مسیر یا مکان را به مصرف کنندگان این ساعت نشان دهد و در شرایط اضطراری با اورژانس یا پلیس تماس گرفته و موقعیت مشترک را اعلام کند.

دستگاهی برای جذب نور خورشید

بدن انسان ها به مقدار قابل توجهی ویتامین دی نیاز دارد و بایستی مدت زمان مشخصی در طول روز در معرض نور خورشید سپری شود تا بدن بتواند ویتامین دی مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید جذب کند. اما تماس طولانی مدت با نور خورشید می تواند منجر به سرطان یا چروک شدن پوست شود.
اما با کمک این اختراع جدید می توان در معرض نور خورشید قرار گرفت و زمانی که نور جذب شده برای بدن کافی باشد، آلارمی روی گوشی یا اسمارت فون ظاهر می شود که بدن نیازمند کرم ضد آفتاب یا دوری از نور خورشید است!



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com


مطالب جالب دیگر:
21 نکته جالب درباره BMW که نمیدانستید
عکس های ترانه علیدوستی وقتی که در چالش آب یخ شرکت می کند و خیس می شود
گران قیمت ترین هات داگ دنیا! 550 هزار تومان!! + عکس
هنرنمایی فوق العاده یک زن با لب هایش!! + تصاویر
دروغ بزرگ ۵ شهریور را باور نکنید!!