در ماه های اخیر، کمپانی اپل یکی از فعالترین برندهای آی.تی بوده که پس از معرفی "آیفون 6 "، آیفون 6 پلاس" و "اپل واچ" خبری مبنی بر ساخت تلویزیون متفاوتی را منتشر کرده است...
در ماه های اخیر، کمپانی اپل یکی از فعالترین برندهای آی.تی بوده که پس از معرفی "آیفون 6 "، آیفون 6 پلاس" و "اپل واچ" خبری مبنی بر ساخت تلویزیون متفاوتی را منتشر کرده است.
"تیم کوک"، پس از استیو جابز به عنوان مدیر عامل پرسودترین برند آی.تی منصوب شد تا پروژه های آینده این کمپانی را برنامه ریزی و مدیریت کند. کوک در جدیدترین مصاحبه خود از ساخت تلویزیون های متفاوتی به عنوان برنامه های بعدی کمپانی اپل خبر داد.
وی در ادامه گفت: "تلویزیون، یکی از وسایل ارتباطی است که مخاطبان بیشتری را نسبت به فناوری های دیگری مانند تلفن های همراه، تبلت، MP3،  MP4 به خود اختصاص داده و کمپانی اپل با شناخت نیاز مخاطبان ساخت تلویزیون های جدیدی را آغاز خواهد کرد.


زندگی با گذر زمان دستخوش تغییرات بسیاری می شود و با نگاه ساده ای به اطراف می توان تغییرات رخ داده را احساس کرد. ما به دنبال ساخت تلویزیون هایی با طراحی های قدیمی اما کیفیت تلویزیون های امروزی هستیم. اما هنوز در حال برنامه ریزی برای ساخت و عرضه متفاوتی از تلویزیون ها هستیم.
کوک در ادامه گفت: "تلویزیون یکی از بخش های مورد علاقه کمپانی اپل بوده و این طرح از زمان استیو وجود داشت اما به دلایل مختلفی به تعویق افتاد ... باید گفت استیو همانند DNA اپل است که در تمام پروژه های اپل حضور دارد گویا هرگز از بین ما نرفته است."
پیش بینی می شود، این تلویزیون با نام  iTV و با صفحه نمایش 32 اینچ یا بزرگتر و در فرمتHDTV عرضه شود اما هنوز اطلاعات دقیق تری در رابطه با محصول جدید اپل منتشر نشده است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com


مطالب جالب دیگر:
اختراع کتابی که پس از مطالعه سیاه می شود!! + عکس
کارتون روز: سیصد هزار میلیارد هزینه انتقال پایتخت از تهران است!
مرد ناشناس ژاپنی که خود را شبیه بتمن کرده است!! + عکس
2 عکس جالب از رضا صادقی و دخترش
عکس: سحر دولتشاهی از ناراحتی تا خوشحالی!!