در شرایطی که تنها یک هفته از معرفی آیفون 6 می گذرد، کمپانی اپل رکورد باورنکردنی را به ثبت رساند تا تمامی رقبای خود را کنار بزند...
در شرایطی که تنها یک هفته از معرفی آیفون 6 می گذرد، کمپانی اپل رکورد باورنکردنی را به ثبت رساند تا تمامی رقبای خود را کنار بزند.
تنها یک هفته پس از رونمایی آیفون 6، کمپانی اپل از استقبال بی نظیر مخاطبان برای ثبت نام و خرید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس خبر داد. بنا به گزارشات منتشر شده، اپل تنها در یک روز،4  میلیون درخواست را به ثبت رسانده است. استقبال از آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به نسبت استقبال از  5S و  5C
قابل تامل است. بنا به برآورده های انجام شده آیفون بیش از 2 میلیارد دلار از ثبت نام و درخواست های انجام شده، درآمد داشته است. از اواخر هفته، توزیع آیفون در 10 کشور مانند کانادا، استرالیا، انگلستان، آلمان، سنگاپور و کشورهای اروپایی از جمله فرانسه آغاز خواهد شد.

استقبالی که با عرضه فروکش خواهد کرد
بسیاری از کاربران تلفن همراه به دلیل عمر کوتاه باتری مجبور هستند تا چندین مرتبه در طول روز تلفن های همراهشان را شارژ کنند. یکی از عیوب همیشگی اسمارت فون های کمپانی اپل، عمر باتری های آنهاست. آیفون 6 و 6 پلاس نیز همانند سایر مدل های پیشین بازهم با عمر کوتاه باتری دست به گریبان خواهند بود.

برای مثال آیفون 5S عمر بیشتری نسبت به مدل پیشین نداشت. در آگوست سال گذشته، این کمپانی امریکایی فراخوانی را برای جایگزینی باتری های آیفون 5 اعلام کرد اما باز هم این جایگزینی نتوانست تغییری در افزایش طول عمر باتری ها به وجود آورد.

اکنون با نزدیک شدن به عرضه دو محصول جدید آیفون 6، یک سوال مطرح می شود:
آیفون 6 در دو سایز 4.7 اینچی و 5.5 اینچی عرضه می شود. اپل برای هر یک از این دو مدل باطری‌های مختلفی را در نظر گرفته اما با وجود سایز و همینطور رزولوشن بالای هر دو محصول، آیا باتری های ضعیف اپل قادر به پاسخگویی نیاز مخاطبان در یک روز کامل خواهند بود؟ این سوالی است که تا زمان عرضه و استفاده از تلفن های همراه اپل بی پاسخ خواهد ماند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com


مطالب جالب دیگر:
پرتره‌های حیرت‌انگیز ازحیوانات وحشی!!
بدترین گروه خونی کدامست؟!
فواید خوردن ماهی و پیر گوشی!!
کارتون روز: اوضاع مالی گدایان شهر تهران!
نکاتی مفید برای خرید خودروی دست دوم