مهمترین کارتی که هر فردی در طول زندگی خود در اختیار داردف کارت شناسایی یا کارت ملی اوست. این کارت ها معمولا دارای جنس خاصی هستند که جعل آن را سخت می کند اما هنوز به طور کامل ایمن نشده اند...
مهمترین کارتی که هر فردی در طول زندگی خود در اختیار داردف کارت شناسایی یا کارت ملی اوست. این کارت ها معمولا دارای جنس خاصی هستند که جعل آن را سخت می کند اما هنوز به طور کامل ایمن نشده اند.
گروهی از طراحان کره ای کارت های شناسایی خاصی را طراحی کرده اند که قرار است ایمن ترین کارت باشد. مکانیزم اصلی که امنیت این کارت هویت را تضمین می کند استفاده از اثر انگشت هر فرد است.



این کارت ها قابلیت استفاده در نقاط مختلف را دارد برای مثال شما می توانید با استفاده از این کارت حساب بانکی خود را چک کنید یا کارهای مخصوص با ATM را انجام دهید. همچنین به خاطر وجود سیستم اثر انگشت ایمنی آن تضمین شده است.

نکته دیگر در مورد این کارت زمانی است که در حالت قفل قرار دارد، در این حالت شما تنها یک صفحه شیشه ای صاف را می بیند ولی با قرار دادن انگشت روی ان تمام اطلاعات به مرور بارگذاری شده و کارت شکل می گیرد. این کارت ها می توانند در آینده جای هر کارت ناامن دیگر را بگیرند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب جالب دیگر:
زیباترین پلیس زن راهنمایی رانندگی در چین!! + عکس
5 سرویس شگفت‌انگیز گوگل!
بازیگر خوش چهره ایرانی در نقش یک خواننده هالیوودی!! + عکس
همدم شدن دختران زیبا با شما فقط با 24هزار تومان!! + عکس
عکاسی خلاقانه و جالب با چشم اندازهای ابری!!