خوابیدن در نزدیک تلفن همراه برای افراد بسیار خطرناک است و می تواند به فاجعه منجر شود...
خوابیدن در نزدیک تلفن همراه برای افراد بسیار خطرناک است و می تواند به فاجعه منجر شود.
تازه ترین آمارها نشان می دهد 44 درصد از صاحبان تلفنهای همراه هنگام خواب گوشی‌های خود را در کنار بالش خود می گذارند که خطراتی به شرح زیر دارد :

نخست آنکه احتمال آتش سوزی وجود دارد. منشأ برخی آتش سوزیها به آتش گرفتن تلفن همراه ارتباط دارد زیرا بالش قرار داده شده است به ویژه اگر گوشی تلفن همراه به شارژر متصل باشد که احتمال آتش سوزی را دو چندان می کند.
 
بی خوابی: تلفنهای همراه و همچنین دستگاههای تکنولوژیک و تلویزیون نوری از خود به نام نور آبی منتشر می کنند. این نور هرمون ملاتونین را که عامل خواب است تضعیف می کند و باعث بی خوابی می شود همچنین باعث پیدایش اختلال در ساعت بیولوژیک بدن انسان است بنابراین اگر شخصی خواهان خواب آرام و خوبی است بر اساس نتایج جدیدترین تحقیقات پزشکی می باید دست کم دو ساعت قبل از خواب از نور آبی فاصله بگیرد.

رابطه تلفن همراه با سرطان: مدارک علمی قطعی در این باره که تلفن همراه کاملا بی ضرر است یا آنکه ضرر دارد و باعث سرطان است ، وجود ندارد اما تحقیقات نشان می دهد تلفن همراه درصدی اشعه لیزری و امواج ظریف از خود صادر می کند که سازمان بهداشت جهانی در سال 2011 میلادی آن را منبع سرطان در کودکان اعلام کرده بنابراین پیشگیری بهتر از درمان است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: iribnews.com


مطالب جالب دیگر:
عکس های جدید شکیرا در پاریس
زنی 41ساله ای که مانند دختران دبیرستانی است!! + عکس
عکس: گلشیفته فراهانی در نقش همسر فرعون
بیرون آوردن 100 میخ از شکم یک زن!!
عکس های عاشقانه زن و شوهرهای ایرانی