سینما یکی از محل های تفریح است که بسیاری از مردم در سراسر دنیا روزانه به ان مراجعه می کنند تا فیلمی دیده و ساعاتی تفریح کنند. هر سینما شرایط خاص خود را دارد و معمولا صاحبان این مکان...
سینما یکی از محل های تفریح است که بسیاری از مردم در سراسر دنیا روزانه به ان مراجعه می کنند تا فیلمی دیده و ساعاتی تفریح کنند. هر سینما شرایط خاص خود را دارد و معمولا صاحبان این مکان برای جذب هرچه بیشتر مشتری ها راهکارهای مختلف را امتحان می کنند. در این مطلب سعی داریم شما را با جالب ترین سینماهایی که در سراسر دنیا واقع شده اند آشنا کنیم.

**سنه دی شف


یکی از لوکس ترین سینماهای دنیا در سئول واقع شده است. این سینما دو صفحه نمایش بسیار گران قیمت و باکیفیت دارد و در هر سانس تنها 30 نفر می توانند در سالن فیلم را تماشا کنند. صندلی ها بسیار راحت هستند و استفاده از مرغوب ترین جنس ها ساخته شده اند. تماشای هر فیلم در این سینما 34 دلار خرج دارد و البته قیمت خوراکی ها از 53 دلار شروع می شود.


**سینما قرن 17


یکی از سینماهای جالب دنیا در بارسلون قرار گرفته است. این سینما پشت دیوار یک قلعه قدیمی که در قرن 17 بنا شده است و هر ساله یکی از بزرگترین جشنواره های سینمای فضای ازاد در آن برگزار می شود. برای حضور در این جشنواره به غیر از خرید بلیط باید یک صندلی هم همراه خود داشته باشید تا در فضای ازاد نشسته و از محیط قرن 17 و یک فیلم روز لذت ببرید.


**سینما در قبرستان


سینمای "سینسپیا" در محیط بسیار عجیبی قرار دارد. این سینما در لس آنجلس و در یک قبرستان مشهور قرار گرفته است وهر ساله یک جشنواره پخش فیلم در محیط باز در آن برگزار می شود. افراد مختلف می توانند به این جشنواره آمده و کنار قبرهای مختلف که اکثرآن ها بازیگران قدیمی هالیوود هستند به تماشای فیلم بنشینند. افرادی که به این جشنواره می روند از فضای عجیب شب های آن سخن می گویند.


**سینما الکتریک


الکتریک یک سینمای 102 ساله و بسیار قدیمی است که برخلاف اسمش کاملا سنتی اداره می شود. این سینما یک فضای بسیار شیک و لوکس دارد و تنها افرادی که عضو ویژه باشند می توانند به آن وارد شوند. در این سینمای لوکس تخت های راحتی تعبیه شده است تا تماشاگران در راحتی کامل مشغول تماشای فیلم شوند. همچنین در طول پخش فیلم پذیرایی از همه تماشاگران با بهترین مواد غذایی صورت می گیرد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب جالب دیگر:
چرا آنجلینا جولی و براد پیت به مراسم ازدواج جورج کلونی نرفتند؟!
2 عکس از چهره بازیگر زن سینما با گریم مردانه!!
جواد رضویان در مراسم ختم مادر همسرش + عکس
فکر می کنید مجری زن شبکه فلسطین چه شکلی است؟! + عکس
5 نکته مهم برای خرید گوشی های هوشمند