مخترعان ساعت هوشمندی ساخته‌اند که علاوه بر قابلیت‌های یک ساعت هوشمند می‌تواند تبدیل به یک تلفن همراه شده و ارتباطات تلفنی و همینطور ارسال پیامک را نیز میسر کند...
مخترعان ساعت هوشمندی ساخته‌اند که علاوه بر قابلیت‌های یک ساعت هوشمند می‌تواند تبدیل به یک تلفن همراه شده و ارتباطات تلفنی و همینطور ارسال پیامک را نیز میسر کند.
یک کمپانی امریکایی به ساخت تکنولوژی پوشیدنی(wearable)جدیدی روی آورده که می تواند قابلیت های متمایزی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این ساعت هوشمند علاوه بر داشتن قابلیت های یک ساعت هوشمند می تواند تبدیل به یک تلفن همراه شده و ارتباطات تلفنی کاربران را نیز میسر کند.



مخترعان  این ساعت و تلفن هوشمند می گویند:"راز ماندگاری در دنیای رقابت ارائه محصولات متفاوت است، کاربران از این پس می توانند نسل جدیدی از تلفن های همراه را تجربه کنند که دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به نسل های قبلی است."
مقایسه باطری این ساعت هوشمند .KLATZ نسبت به سایر مدل های هوشمند را در تصویر زیر مشاهده می کنید که بالاترین قابلیت شارژ را نسبت به ساعت های هوشمندی مانند موتورولا، ال جی و سامسونگ  و ... دارد.

از سایر قابلیت های این ساعت می توان به مواردی مانند راحت و سبک بودن، کنترل صدا حین پخش موسیقی، عمر طولانی باتری، کنترل علائم حیاتی بدن، نبض، ضربان قلب، دریافت و ارسال پیامک، صفحه 12*32با نمایشگر LED اشاره کرد. این ساعت هوشمند با داشتن باطری 600میلی آمپر می تواند به مدت 10 روز شارژ خود را نگه داشته و با قیمت پیشنهادی در حدود 99 دلار به فروش خواهد رسید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com


مطالب جالب دیگر:
تولد بزی با سری شبیه انسان!!
عکس هایی حیرت انگیز از لحظه زایمان یک زرافه!!
فکر می کنید درروز چندبار به گوشی خود نگاه می کنید؟!
5 نقطه ای در جهان که بیشترین باران در آنجا می بارد!
کارتون روز: گردشگران خارجی در جستجوی هتل ٥ ستاره واقعی در ایران هستند!