نزدیک به 10 سال است که مردم روستای "کانتو دی کارونیا" از صدها آتش سوزی عجیبی صحبت می کنند که بدون هیچ دلیل روشنی رخ می دهند. این آتش سوزی ها ممکن است شامل یک کاناپه در خانه یا یک ماشین در خیابان باشند...
نزدیک به 10 سال است که مردم روستای "کانتو دی کارونیا" از صدها آتش سوزی عجیبی صحبت می کنند که بدون هیچ دلیل روشنی رخ می دهند. این آتش سوزی ها ممکن است شامل یک کاناپه در خانه یا یک ماشین در خیابان باشند.
آتش نشانی تا به حال نتوانسته است دلیل این آتش سوزی ها را بیابد چرا که هیچ مورد عجیبی در اطراف محل سانحه دیده نمی شود. سریال آتش سوزی ها باعث شده است در این مدت دانشندان در رشته های مختلف مانند فیزیک، زمین شناسی یا آتش فشان شناسی به این منطقه سفر کنند.



تحقیقات در تمامی زمینه ها برای بدست آوردن دلیل اصلی آتش سوزی ها بی نتیجه بوده است به همین دلیل مردم بومی این روستا نیروهای فرازمینی و موجودات فضایی را مسبب اصلی این اتفاقات می دانند. آن ها فکر می کنند که این ها نشانه هایی از موجودات ناشناخته هستند.



اولین آتش سوزی در سال 2004 رخ داد. در آن حادثه یک دستگاه مایکروویو به همراه جاروبرقی در دو نقطه مختلف از روستا آتش گرفتند و از آن پس از هر چند هفته یکبار یک سانحه به این شکل رخ می دهد که باعث ترس بیش از اندازه مردم بومی شده است.
تا به حال افراد زیادی از این منطقه مهاجرت کرده و به روستاهای اطراف رفته اند اما هنوز خانواده های بومی در این منطقه هستند و در کنار آن ها دانشمندان حضور دارند تا شاید با تحقیقات بیشتر به نتیجه درستی برسند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب جالب دیگر:
روش عجیب و خنده دار مردی که به همسرش دروغ گفته بود برای عذرخواهی کردن!! + عکس
سنی که زنان بسیار خوشبخت هستند و سنی که خیلی نگران!؟
عکس دیده نشده از مهران مدیری و مهراب قاسم خانی
اتفاقی عجیب جسد مادری پس از 8ماه در منزل پیدا شد! + عکس
عکس هایی از نمایش اقتدار یگان های ویژه نیروی انتظامی