یکی از مهمترین دلایلی که انسان ها برای نخوردن غذای سالم می آورند، طعم نه چندان خوشایند آن است. به نظر بسیاری از مردم خوردن هر روزه سبد سبزیجات یا سالاد میوه می تواند کسل کننده باشد...
یکی از مهمترین دلایلی که انسان ها برای نخوردن غذای سالم می آورند، طعم نه چندان خوشایند آن است. به نظر بسیاری از مردم خوردن هر روزه سبد سبزیجات یا سالاد میوه می تواند کسل کننده باشد و طعم دلخواهی ندارد.
محققان برای از بین بردن این مشکل دستگاهی جدید را طراحی کرده اند که می تواند به انسان قدرت تخیلی یک مزه را بدهد. با این تراشه که روی سر متصل می شود شما می توانید غذاهای سالم و پرفایده را با طعم های دلخواه خود میل کنید.



«Set To Mimic» تراشه کوچکی است که به مغز شما فرمان می دهد تا طعم غذا را آنگونه که شما دوست دارید متوجه شود. برای مثال ممکن است شما در حال خوردن بادمجان باشید اما می توانید به آن طعم قرمه سبزی خوشمزه را بدهید.
«سورینا راشتنو» طراح این وسیله است که در حال خوردن یک شربت تلخ این ایده به ذهنش رسیده است. او می گوید با این دستگاه همه می توانند غذاهای مقوی اما بدمزه را با خیال راحت و بی مشکل بخورند.



به گفته سازنده این دستگاه، یکی از بهترین موارد استفاده از آن زمانی است که شما در رژیم سخت غذایی باشید و امکان خوردن غذاهای خوشمزه و چرب را نداشته باشید. در این زمان می توانید سبزیجات را به طعم پیتزا تبدیل کنید.
این دستگاه از سه بخش تراشه، که روی سر قرار میگیرد، یک بشقاب و یک لیوان مخصوص که به صورت وایرلس با تراشه در ارتباط هستند. شما طعم مورد نظر را روی بشقاب یا لیوان تنظیم می کنید و تراشه آن را به مغز شما می فرستد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب جالب دیگر:
بریتنی اسپیرز و مادر 60ساله جوانش!! + عکس
چرا آنجلینا جولی و براد پیت به مراسم ازدواج جورج کلونی نرفتند؟!
2 عکس از چهره بازیگر زن سینما با گریم مردانه!!
جواد رضویان در مراسم ختم مادر همسرش + عکس
فکر می کنید مجری زن شبکه فلسطین چه شکلی است؟! + عکس