موجود دریایی مرموز با 100 شاخک بازو مانند موجب تعجب ماهیگیر سنگاپوری شد و با وجود کمک کارشناسان هنوز این موجود مرموز شناسایی نشده است...
موجود دریایی مرموز با 100 شاخک بازو مانند موجب تعجب ماهیگیر سنگاپوری شد و با وجود کمک کارشناسان هنوز این موجود مرموز شناسایی نشده است.
اخیرا اونگ هان بون 54 ساله در مکان مورد علاقه خود در جزیره سنتوزا مشغول ماهیگیری بود و هرگز انتظار دیدن موجود شکار شده با قلاب خود را نداشت. وی بسیار گیج و مبهوت بود و تصور می‌کرد موجود صید شده آماده جنگ و حمله است.
وی اظهار کرد: موجودات زیادی در دریا دیدم اما تاکنون هرگز موجودی شبیه به این را که تمامی شاخک‌های بازو مانندش موج‌دار باشد، مشاهده نکرده‌ام.



هان بون در ادامه افزود: این موجود، حیوانی مرموز و یا به نوعی متغیر است.
این موجود ناشناخته تا حدودی شبیه اختاپوس است، اما بیش از هشت بازو و حدود 100 شاخک متحرک بازو مانند دارد.
این ماهیگیر سنگاپوری تصمیم گرفت تصویر این موجود را به صورت آنلاین منتشر کند تا اگر فردی در این مورد اطلاعی داشت این مشکل را برطرف کند، اما هیچ کس نتوانست کمکی کند. برخی این موجود را متعلق به گروه ستاره‌های دریایی سبد مانند و برخی نیز آن را موجود دریایی جهش یافته نامیدند.

ستاره‌های دریایی سبد مانند نوعی ستاره شکننده دریایی است که دارای پیچ وتاب بسیار و توده‌ای بازو که هر کدام دارای قلاب هستند و برای شکار استفاده می‌شوند و معمولا جانوران شناور زمانی که یکی از بازوهای خود را از دست می‌دهند، به راحتی بازوی دیگری در بدن آنها دوباره رشد می‌کند.
ستاره دریایی سبد مانند در اعماق اقیانوس‌ها و عمق حدود 1.2 کیلومتری دریا زندگی می‌کند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir


مطالب جالب دیگر:
8 راه کلاهبرداری از طریق عابر بانک!؟
آزاده نامداری در حال فروش سه تار مراسم خیریه! + عکس
وقتی که پروانه و زنبور از اشک چشم کروکودیل می نوشند!! + عکس
عکس هایی از بچه‌پولدارها و روی دیگر سکه!
سگی که فقط 10 سانتی متر طول دارد!! + عکس