کمپانی هوآوی و موتورولا از تولید و عرضه دو تلفن همراه متفاوت خبر داده‌اند که از عمر باطری قابل توجهی برخوردارند، این گوشی‌ها به سرعت شارژ شده و می‌توانند شارژ خود را تا مدت زمان زیادی حفظ کنند...
کمپانی هوآوی و موتورولا از تولید و عرضه دو تلفن همراه متفاوت خبر داده‌اند که از عمر باطری قابل توجهی برخوردارند، این گوشی‌ها به سرعت شارژ شده و می‌توانند شارژ خود را تا مدت زمان زیادی حفظ کنند.
در سال های اخیر، رقابت در عرصه فناوری بین کمپانی های تولید کننده محصولات فناوری مانند تبلت، لپ تاپ، فبلت یا اسمارت فون ها به اوج خود رسیده و هر روز با نوآوری های جدیدتری از سوی کمپانی های مختلف مواجه می شویم. اما در این میان می توان به یکی از مشکلات همیشگی اسمارت فون ها اشاره کرد و آن هم عمر پایین باطری است به طوری که حتی محصولات کارخانه اپل نیز با عمر پایین باطری روبرو هستند.

محصولات فناورانه ای که در سال های اخیر عرضه شده اند، دارای صفحه نمایش های بزرگی هستند و صفحه نمایش بزرگ شارژ بیشتری از اسمارت فون ها می کاهد در نتیجه کمپانی ها به دنبال تولید و عرضه گوشی های متفاوتی بوده اند که بتوانند مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند. اکنون دو کمپانی هوآوی و موتورولا از تولید و عرضه دو تلفن همراه جدید خبر داده اند که به سرعت شارژ شده و می توانند شارژ خود را به مدت چندین روز حفظ کنند.


گوشی جدید هوآوی با نام    Huawei Honor 4X


گوشی جدید هوآوی می تواند توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند، این گوشی از پردازنده 64 بیتی برخوردار بوده و عمر باطری را بیش از 72 ساعت تخمین زده اند. در نتیجه، این اسمارت فون می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به مدت طولانی از تلفن همراه استفاده می کنند!
بنا به گزارشات منتشر شده، این گوشی دارای باتری 3 هزار میلی آمپری بوده و می تواند بیش از 72 ساعت عمر مفید داشته باشد. از سایر مشخصات و ویژگی های این اسمارت فون جدید می توان به مواردی مانند اسنپدراگون 410 ، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 720 p، تصویر HD display   و 2   گیگ حافظه داخلی، پردازشگر 64 بیتی،  اندورید 4.4 ، دوربین عقب 13 مگاپیکسل و دوربین جلویی نیز 5 مگاپیکسل اشاره کرد.



گوشی جدید موتورولا Droid Turbo


موتورولا نیز از سایر رقبای خود باز نمانده و به ساخت اسمارت فون های جدیدی روی آورده که از عمر باتری بالایی برخوردارند. بنا به گزارشات منتشر شده از مشخصات این تلفن همراه می توان به صفحه نمایش  5.2 اینچی ، رزولوشن 2560 * 1440 و وضوح تصویر  565ppi ، اسنپدارگون 805 ، 3 گیگ حافظه رم و قابلیت ارتقاء به 32 تا 64   گیگا بایت اشاره کرد.
از دوربین این گوشی نیز می توان به دوربین 21 مگا پیکسلی در عقب و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو گوشی و باطری 3900 میلی آمپر نام برد. اما این گوشی دارای قابلیت متفاوتی نسبت به سایر محصولات موتورولاست و آن عمر مفید باطری است. این تلفن همراه به دلیل داشتن قابلیت   Quick Charge و با شارژ 15 دقیقه ای می تواند بیش از 8 ساعت پاسخگوی کاربران باشد. در صورت شارژ کامل می توان بیش از 48 ساعت از محصول جدید موتورولا استفاده کرد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com


مطالب جالب دیگر:
عکس کمتر دیده شده از انگشت پتروس فداکار!!!
باور می کنید این زن زنده مانده باشد! + عکس
گریم های جالب یک زن گریمور حرفه ای! + عکس
عکس: دختران بالای شهر در دوره قاجار
عمل زیبایی جایزه‌ای برای زنان در پارک آبی!؟ + عکس