Ying Gao،موفق به ساخت گجت متفاوتی شده که از عکس فراری است و با پوشیدن آن می‌توان از گرفتن تصاویر مخفیانه آگاه شد...
Ying Gao،موفق به ساخت گجت متفاوتی شده که از عکس فراری است و با پوشیدن آن می‌توان از گرفتن تصاویر مخفیانه آگاه شد.
Ying Gaoمخترعی است که توانسته گجت متفاوتی را طراحی کند و صاحب آن با پوشیدن این لباس می تواند از دوربین های عکاسان محفوظ بماند. زندگی خصوصی، رفتار، عادات، گفتار و ... ستاره های سینما، موسیقیدان، سیاستمداران یا اشخاصی که دارای سمت مهمی هستند، از دوربین های عکاسان یا مخاطبان در امان نخواهد بود. در صورتی که ستاره ها حتی به انجام کارهای معمولی و روزمره نیز بپردازند، بازهم در تیر رس دوربین ها قرار می گیرند. بسیاری از این دوربین ها به صورت مخفیانه در لباس مخاطبان یا عکاسان قرار گرفته و به ضبط مکالمات یا رفتارهای ستاره ها می پردازند.

مخترع این لباس هوشمند می گوید:"سنسورهایی که در این لباس به کار رفته اند به اسمارت فون ها متصل شده و به محض اینکه شخصی به صورت مخفیانه اقدام به گرفتن عکس کند، جهت عکس را تغییر داده و تصویری که عکاس شاهد آن خواهد بود، تصویری تار و تیره است."

چندی پیش نیز گجت دیگری اختراع شده بود که به ستاره ها اجازه می داد تا با در دست داشتن این گجت، مسیر تصاویر یا عکس ها را منحرف کند اما شخص بایستی همیشه این گجت را در دست داشته باشد و به دلیل کاربرد سخت این گجت با استقبال مخاطبان مواجه نشد اما پیش بینی می شود این لباس پوشیدنی با استقبال مخاطبان مشهور و به نام برای حفاظت از زندگی شخصی شان مواجه شود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com


مطالب جالب دیگر:
10 نکته متفاوتی که در مورد خنده نمیدانستید
بیوگرافی و خصوصیات اخلاقی مرتضی پاشایی از زبان خودش + عکس پدر و مادرش
شغلی که برای 3ماه 50 میلیون درآمد دارد! شما این شغل را قبول می کنید؟!! + عکس
عکس هایی از خلاقانه ترین آسمان خراش های جهان
پیام الناز شاکردوست برای مرتضی پاشایی + عکس