طبق سیاست‌های جدید سونی انتظار می‌رود این شرکت در سال آینده تمرکز خود را بیشتر بر روی محصولاتی رده‌بالا بگذارد و از کار بر روی گوشی‌های میان رده اجتناب ورزد...
طبق سیاست‌های جدید سونی انتظار می‌رود این شرکت در سال آینده تمرکز خود را بیشتر بر روی محصولاتی رده‌بالا بگذارد و از کار بر روی گوشی‌های میان رده اجتناب ورزد. بر همین اساس امروز تصاویری از یک محصول جدید این شرکت به بیرون درز کرده که داشتن بدنه‌ای باریک و قیمت رقابتی ۲۰۰ دلاری از بارزترین ویژگی‌های آن به شمار می‌آید.

تنها چند ماه پس از معرفی گوشی هوشمند Xperia E3، طبق تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد سونی در حال کار بر روی نسل بعدی آن با نام Xperia E4 است.
بر اساس تصاویری که توسط وب‌سایت فناوری Teleguru منتشرشده، انتظار می‌رسد کار طراحی و ساخت نسل بعدی سری Xperia E به اتمام رسیده باشد. اگر صحت تصاویر درز کرده تائید شود، باید بگوییم که این گوشی هوشمند با ظاهری متفاوت نسبت به دیگر گوشی‌های میان رده سونی با بدنه‌ای باریک به‌زودی معرفی خواهد شد.



همچنین اسکرین شایت هایی از صفحه‌نمایش این دستگاه به دست آمده که تمامی مشخصات سخت‌افزاری آن را قبل از معرفی رسمی برملا می‌سازد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت Xperia E4 نیز یک میانه رده خواهد بود. از جمله مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن متوسط ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل، پردازنده ۴ هسته‌ای MT6582 ساخت کمپانی مدیا تک که بر روی فرکانس ۱٫۳ کلاک شده و ۱٫۵ گیگابایت رم اشاره کرد. همان‌گونه که می‌دانید Xperia E3 در دو نسخه استاندارد و دو سیم‌کارت به بازار عرضه شد، اما بر اساس تصاویر فوق به نظر می‌رسد سونی از عرضه نسخه دو سیم‌کارت E4 دوری خواهد کرد.

از آنجا که این محصول پرچم‌دار نیست، انتظار نمی‌رود شرکت سازنده زحمت آماده کردن آپدیت اندروید ۵ را به این زودی‌ها برای آن به جان بخرد؛ بر همین اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که Xperia E4 در زمان معرفی که احتمالاً در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2015) باشد، از نسخه ۴٫۴ اندروید کیت‌کت بهره ببرد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: farnet.ir

مطالب جالب دیگر:
آمریکا و طراحی ناو هواپیمابر پرنده!! + عکس
هنرنمایی جالب یک مرد با پفک کرانچی!! + عکس
زن خوش چهره ای که هیچ مردی او را تحمل نمی کند چون....!! + عکس
عکس های آزاده نامداری, گلاره عباسی, ستاره اسکندری در کنار مادرهایشان
پیاده‌ روی بازیگر جوان سینما و تلویزیون از نجف تا کربلا + عکس