فبلت چینی با قابلیت اتصال به جدیدترین نسخه شبکه LTE-4G از کمپانی هوواوی وارد بازار ایران شد، نگاهی داریم به مشخصات این محصول و آن را با مدلهای مشابه مقایسه کرده است...
فبلت چینی با قابلیت اتصال به جدیدترین نسخه شبکه LTE-4G از کمپانی هوواوی وارد بازار ایران شد، نگاهی داریم به مشخصات این محصول و آن را با مدلهای مشابه مقایسه کرده است.
گوشی موبایل هوواوی اسندمیت 7 به دلیل سایز 6 اینچی صفحه نمایش در رده محصولات فبلت جای می گیرد با قیمتی حدود یک میلیون و 600 هزار تومان وارد بازار ایران شده است؛ این محصول به دلیل اندازه و برخی امکانات از جمله حسگر اثر انگشت و دوربین با نوت 4 کمپانی سامسونگ و آیفون 6 پلاس کمپانی اپل قابل مقایسه است.

ویژگیهای هووای میت 7
گوشی موبایل اسند میت 7 از کمپانی چینی هوواوی که این روزها سهم بسیاری از بازار تلفن همراه جهان را به خود اختصاص داده یک سیم کارته و از جنس آلومینیوم یک پارچه کدر است و 185 گرم وزن دارد؛ صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع IPS در سایز 6 اینچ دارای دارای رزولوشن 1080x1920 و تراکم پیکسلی 368 پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ از جمله ویژگیهای این محصول جدید است.

فبلت هوواوی اولین اسمارت فونی است که مجهز به پردازنده 1+8 هسته ای است و دارای پردازنده HiSilicon Kirin 925 Chipset Quad-core Cortex-A15 & quad-core Cortex-A7 CPU و حافظه داخلی 16384 مگابایت، حافظه رم 2048 مگابایت با قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD است و شبکه های ارتباطی 3G و 4G را پشتیبانی می کند و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC و بلوتوث را دارد.

دوربین 13 مگاپیکسلی عقب و 5 مگاپیکسلی جلو همراه با فوکوس اتوماتیک، فلاش و دوربین مکالمه ویدئویی و سیستم عامل Android 4.4 KitKat - پشتیبانی از جاوا، نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس و نمایش فایلهای PDF از جمله امکانات این فبلت است.



این مدل علاوه بر باتری 4100 میلی آمپری دارای حسگر ژیروسکوپ (Gyro Sensor)، حسگر Proximity (مجاورت) برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش هنگامی که کاربر گوشی را به گوش خود نزدیک می‌کند (Proximity Sensor)، حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار رابط کاربری ( Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate) و حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی (Fingerprint sensor) به عنوان اولین اسکنر اثر انگشت تک لمس جهان است.


ویژگیهای آیفون 6 پلاس
اولین فبلت کمپانی اپل با نام آیفون 6 پلاس در بازار ایران حدود 3 میلیون و 60 هزار تومان با حافظه 16 گیگابایتی قیمت داده می شود.
بزرگ‌ترین آیفون تولید شده اپل، دارای نمایشگر 5.5 اینچی و وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل است که تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد.

این فبلت یک سیم کارته در وزن 172 گرم و دارای پردازنده Apple A8 Chipset Dual-Core 64-bit CPU است که از صفحه نمایش رنگی لمسی IPS LCD ، حافظه داخلی 16384 مگابایت ، حافظه رم 1024 مگابایت بهره می برد و از شبکه های ارتباطی 4G و 3G با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC و بلوتوث پشتیبانی می کند.
دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک، فلاش ، دوربین مکالمه ویدئویی و سیستم عامل  Apple iOS 8 و نمایش فایلهای PDF از دیگر مشخصات این گوشی است که دارای باتری 2915 میلی آمپر ساعتی است.

این محصول آیفون از حسگر Proximity (مجاورت) برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش هنگامی که کاربر گوشی را به گوش خود نزدیک می‌کند (Proximity Sensor)، حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار رابط کاربری ( Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate) ، ژیروسکوپ (Gyro) برخوردار است و دارای سنسور اثر انگشت بر روی کلید Home ومجهز به سیستم Siri بهبود یافته برای دریافت صدا، دستورات زبان طبیعی و دیکته است.


ویژگیهای نوت 4 سامسونگ
گوشی Samsung Galaxy Note4 با الهام از دفترچه‌های کاغذی و با هدف ثبت و نگهداری افکار و اندیشه‌ کاربران آن طراحی شده است و حدود 2 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد.
گلکسی نوت 4 مجهز به یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لرزش گیر اپتیکال هوشمند است که قادر است در فضاهای تاریک، تصاویر را ثبت کند و دوربین جلویی 3.7 مگاپیکسلی این گوشی با دیافراگم f1.9 و زاویه دید 90 تا 120 درجه برای عکس‌های گروهی و سلفی طراحی شده است.

این گوشی برخلاف مدل‌های قبلی دارای قاب فلزی است. همچنین در آن از قلم Pen S استفاده شده که از جمله ویژگی‌های این قلم، Smart Select است که برای کپی کردن متون و تصاویر از اپلیکیشن‌های مختلف به شکل هم‌زمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طریق این قابلیت، محتوای کپی شده در حافظه کوتاه مدت قلم باقی می‌ماند تا کاربر آن را در فضای مورد نظر خود به اشتراک بگذارد.

قابلیت اثر انگشت سامسونگ برای حفاظت از داده‌های شخصی به صورت ارتقا یافته در این محصول نیز استفاده شده است. علاوه بر این، اولین سنسور UV (ماورای بنفش) در تلفن همراه در نوت 4 به کار رفته است.
نوت 4 دارای نمایشگر 5.7 اینچی Super AMOLED با کیفیت Quad HD است و  176 گرم وزن و طول و عرضی برابر 153 در 78 میلی متر دارد؛ این محصول از سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت استفاده و از شبکه های نسل 4 پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین نوت سامسونگ، 3 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از حافظه جانبی تا 64 گیگابایت پشتیبانی می کند.
در این دستگاه نیز ویژگی ذخیره باتری پیش‌بینی شده که در نیم ساعت 50 درصد شارژ دریافت می‌کند. شارژ کامل از صفر تا 100 این دستگاه در 100 دقیقه انجام می‌شود و با استفاده از شارژر مخصوص 9 ولتی، امکان شارژ سریع‌تر وجود دارد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com

مطالب جالب دیگر:
متفاوت ترین گوشی جهان با دو نمایشگر!! + عکس
کارتون روز: نقش پدر و مادر برروی زندگی فرزندان!
8 اشتباه که باعث می شود عکس های خوبی با گوشی نگیرید
تولد و مرگ غم انگیز دوقلوهای بهم چسبیده در 1 روز! + عکس
عشق عجیب دختر 21ساله به مرد 100سانتی متری!! + عکس