اگر مرد هستید انگشتانتان بیشتر از آنچه فکر می‌کنید حرف برای گفتن دارند! محققان می‌گویند اندازه انگشت دست راست مردان بزرگسال، شاخص خوبی برای اندازه بیضه و میزان باروری آن‌ها است...
 اگر مرد هستید انگشتانتان بیشتر از آنچه فکر می‌کنید حرف برای گفتن دارند! محققان می‌گویند اندازه انگشت دست راست مردان بزرگسال، شاخص خوبی برای اندازه بیضه و میزان باروری آن‌ها است.
مردانی که انگشت حلقه آن‌ها از انگشت اشاره‌شان بزرگ‌تر است بیضه‌های بزرگ‌تری دارند و احتمال پدر شدنشان از کسانی‎که این چنین نیستند بیشتر است.

محققان کره جنوبی ابتدا طول انگشتان دوم و چهارم مردان را اندازه‎گیری کردند و سپس به‎طور جداگانه و مستقل اندازه بیضه آن‌ها توسط یک متخصص مجاری ادراری مورد آزمون قرار گرفت.

نتایج نشان داد که نسبت انگشت اشاره و حلقه به طور معکوس سهم حجم بیضه یک مرد بالغ را تعیین می‌کند، به این معنا که داشتن انگشت حلقه کشیده‌تر با داشتن بیضه بزرگ‌تر در ارتباط است و بر عکس.
همچنین این آزمایش نشان داد که سن و قد تأثیر چندانی بر حجم بیضه ندارند در حالی‎که وزن اثری حاشیه‌ای دارد، مطالعات قبلی نشان داده بود که اندازه انگشت دوم تا چهارم با سیستم تولید مثل مردان در ارتباط است.

ژن‌های هاکس که چگونگی تکوین اندام‌ها را تعیین می‌کند وظیفه رشد انگشت و رشد آلت تناسلی را در مرحله جنینی بر عهده دارند و در این مطالعه تأثیر تقدم و تأخر انگشتان دست مردان در سبقت از بقیه در باروری مشخص شده است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir


مطالب جالب دیگر:
اعتیاد عجیب زن 25 ساله باردار!! + عکس
انتخاب بهترین لپ تاپ های جهان در سال 2014
برترین پیشرفت‌های علمی سال 2014
کارتون روز: افزایش قیمت دلار و کاهش قدرت مردم!
شارژ تلفن همراه با خودکار