كمتر دختری است كه آرزوی پوشیدن لباس عروس گران‌قیمت و گرفتن جشنی باشكوه و مجلل را نداشته باشد و البته كمتر دختری است كه میلی به خریدن حلقه ازدواجی با الماس‌های برجسته حتی یك‌بار...
كمتر دختری است كه آرزوی پوشیدن لباس عروس گران‌قیمت و گرفتن جشنی باشكوه و مجلل را نداشته باشد و البته كمتر دختری است كه میلی به خریدن حلقه ازدواجی با الماس‌های برجسته حتی یك‌بار هم به ذهنش خطور نكرده باشد اما محققان می‌گویند رسیدن به هیچ كدام از این آرزوها، نمی‌تواند خانم‌ها را خوشبخت كند.

بررسی‌های آنها نشان می‌دهد برای رسیدن به خوشبختی نیازی به صرف این هزینه‌ها نیست و با پیروی از فرمول‌های ساده‌تری می‌توان دوام زندگی مشترك را تضمین كرد. .

حتما عروسی بگیرید
روانشناسان هم تا اندازه‌ای با یافته‌های محققان موافقند. سال‌هاست كه مشاوران خانواده می‌گویند نگرفتن عروسی می‌تواند احتمال طلاق گرفتن یا با مشكل مواجه شدن زوج‌ها را بیشتر كند و به عنوان یك پیش آگهی منفی، نامزدها را از گرفتن چنین تصمیمی باز می‌دارد. مشاوران خانواده می‌گویند عروسی نگرفتن مساوی طلاق گرفتن نیست اما می‌تواند خطر به سراشیبی افتادن زندگی زوج‌ها را بیشتر كند.

پژوهشگران هم در این مورد با روانشناسان موافقند. در گزارش پروژه ملی ازدواج ایالات‌متحده آمده است كه برگزار شدن مراسم ازدواج بر رضایت زوج‌ها از زندگی مشترك‌شان تاثیر مستقیم می‌گذارد. به نوشته بی‌بی‌سی، زوج‌هایی كه چنین جشنی را برگزار كرده‌اند، كیفیت زندگی‌شان بالاتر بوده و احساس خوشبختی بیشتری می‌كردند.
محققان می‌گویند شاید این مراسم به نحوی سمبلیك نشان می‌دهد كه عروس و داماد گزینه‌های دیگر را كنار گذاشته‌اند و انتخاب خود را كرده‌اند و این مراسم به پی‌ریزی پایه‌های این تعهد، جنبه‌ای رسمی می‌دهد یا شاید هم برگزار كردن چنین جشنی نشان می‌دهد


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: parsnaz.ir


مطالب جالب دیگر:
۵ قدم برای حذف خودتان بطور کامل از اینترنت
قصر متحرکی که ماریا کری خریده است!! + عکس
زیباترین خانم سوپراستار هم عملی از آب در آمد! + عکس
دخترهایی که بین 10 تا 15 سال سن دارند و مادر شده اند + عکس
عکس های دیدنی از جنگ شیر ماده گرسنه با اسب آبی تنها