​نمایشگاه امسال نوآوری های صنعت الکترونیک محلی است برای نمایش خلاقیت های کاربردی، صندلی دینامیکی که با شعار "نشستن دشمن سلامتی" ارایه شده یکی از دستاوردهای این نمایشگاه است...
​نمایشگاه امسال نوآوری های صنعت الکترونیک محلی است برای نمایش خلاقیت های کاربردی، صندلی دینامیکی که با شعار "نشستن دشمن سلامتی" ارایه شده یکی از دستاوردهای این نمایشگاه است.
این صندلی متفاوت TAO نام دارد و در نمایشگاه CES بسیاری از بازدیدکنندگان حداقل یک بار هم که شده نشستن روی آن را تجربه کردند. صندلی ساختاری خاص به ویژه در ناحیه دسته ها دارد و بدین ترتیب استفاده کننده می تواند با آن حرکات ورزشی هم انجام دهد.

درحقیقت طراحان این صندلی با شعار "نشستن دشمن سلامتی" این فناوری جدید را برای ارایه در نمایشگاه CES آماده کردند. صندلی از آلومینیوم ساخته شده تا نه تنها سبک بلکه بادوام نیز باشد. دسته های پهن صندلی مانند نوارهای فلزی هستند که فرد در حین نشستن بر روی آن و گرفتن دسته ها می تواند حرکات ورزشی مختلف با آنها انجام دهد.



فردی که بر روی صندلی برای دقایق طولانی می نشیند ممکن است خستگی و گرفتگی در عضلات مختلف را احساس کند که با قرار دادن دستها در حالتهای مختلف دسته های صندلی تا حد زیادی به منقبض و منبسظ شدن ماهیچه هایش کمک می کند.

صندلی مجهز به سیستم جالب توجهی است که با تلفن همراه کاربر در ارتباط بوده و میزان کالری که در حین انجام حرکات ورزشی با صندلی می سوزاند را از طریق تلفن همراه به اطلاع فرد می رساند.
قرار است این صندلی در سال جاری و با قیمتی کمتر از یکهزار دلار روانه بازار شود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com


مطالب جالب دیگر:
انتشار 4 عکس از چهره کودکی رضا گلزار
حلقه‌ای که توجه خیلی از مردها را جلب خواهد کرد!! + عکس
عکس های دیدنی از زمین خوردن خانم نخست وزیر بخاطر کفش های پاشنه بلند!
تختخواب هوشمندی که همراه با کودک رشد می‌کند!! + عکس
کارتون روز: حداقل یک گل از سه گل مردود شده ایران سالم بود!