سرگرمی های زیادی در دنیا هست که برای انسان ها آماده شده و می توانید از آن ها بهره مند شوید. این سرگرمی ها گاهی خوب ولی گاهی بسیار خطرناک هستند به طوری که انسان های زیادی...
سرگرمی های زیادی در دنیا هست که برای انسان ها آماده شده و می توانید از آن ها بهره مند شوید. این سرگرمی ها گاهی خوب ولی گاهی بسیار خطرناک هستند به طوری که انسان های زیادی طی آن جانشان را از دست داده اند. این ها می توانند ورزش های مختلف یا سرگرمی های خاص باشند.

** گلایدینگ
یکی از خطرناکترین ورزش هایی که در دنیا وجود دارد گلایدینگ است که با استفاده از یک بال و با جریان هوا انجام میشود اما این ورزش چون در آسمان و ارتفاع زیاد است در صورت بروز مشکل حتما مرگ را به همراه دارد. این سرگرمی در دنیا کمی گران است اما میزان کشته های به ازای هر 560 نفر یک نفر است که آماری باورنکردنی و بسیار زیادیست.

** موتورسواری
موتور یکی از خطرناک ترین وسیله هایی است که در دنیا می توانید پیدا کنید. روزانه انسان های بسیار زیادی با موتور کشته می شوند اما ورزش موتورسواری نیز یکی از بدترین ورزش هایی است که می توان انتخاب کرد. آمار تلفات موتور سواری یک نفر در ازای هر 1000 موتور سوار است که با وجود میلیون ها موتور در دنیا واقعا آماری بسیار زیاد است.

** صخره نوردی
صخره نوردی ورزشی بسیار سخت اما مفرح است که در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. با وجود کوه های فراوان در تمام دنیا بسیاری از افراد روزانه به این ورزش روی می آورند. میزان مرگ در این رشته یک نفر به ازای هر 1750 است البته نپال یکی از کشورهایی است علاقمندان زیادی به صخره نوردی دارد و کشتگان آن نیز بسیار زیاد است. اگر آمار این کشور را وارد نماییم، میزان تلفات یک در 167 می شود.

** بوکس
بوکس ورزشی جهانی است که در رشته های المپیک نیز وارد شده است. بوکس را می توانید در کلاس های آموزشی خاصی در تمام دنیا فرا بگیرید و به نظر خیلی خشن است ولی شاید فکر کنید خطرش خیلی نباشد در حالی که آمار تلفات آن 1 در ازای هر 2200 نفر است که آن را به یکی از خطرناک ترین ورزش های دنیا تبدیل می کند.

** پرش از صخره
کارشناسان زیادی بوده اند که در مورد رشته پرش از صخره واژه مهیج ترین را به کار برده اند. این ورزش باعث می شود تا شما با سرعتی باورنکردنی از بالای صخره به پایین بپرید و این ورزش به هر صورت که نگاهش کنید خطرناک به نظر می رسد اما آمار تلفات آن یک به ازای هر 2317 نفر است که باز هم زیاد به نظر می آید.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
اسرار رژیم لاغری جدیدی به نام رژیم 0.195 ثانیه
شکلک های جالب مهناز افشار!
دختری که کچل می شود وقتی استرس می گیرد! + عکس
نیوشا ضیغمی در کنار حیوان خانگی اش
روش عجیب زن چینی برای گرم کردن خودرو! + عکس