آیا شما از دسته آدمهای شجاعی هستید که حاضرند مقابل آینه جادویی بنشیند و این جمله را بشنوند: "من حقیقت را به تو می‌گویم! سفیدبرفی هنوز بسیار زیباتر از توست!" آیا پس از شنیدن این جمله به دنبال...
 
یک برنامه جانبی ویژه "آی- فن" ساخته شده است که پس از اسکن تصویر کاربر میزان زیبایی و زشتی وی را مشخص می‌کند.
آیا شما از دسته آدمهای شجاعی هستید که حاضرند مقابل آینه جادویی بنشیند و این جمله را بشنوند: "من حقیقت را به تو می‌گویم! سفیدبرفی هنوز بسیار زیباتر از توست!" آیا پس از شنیدن این جمله به دنبال سیب زهرآلود می‌گردید و یا حقیقت را قبول می‌کنید؟
هرچند در هزاره سوم وجود یک آینه جادویی بعید به نظر می‌رسد اما باید قبول کنید که یک "سیب سبز" ابزاری را در اختیار دارد که همه غیرممکنها را ممکن می‌کند.

در حقیقت، در روزهای اخیر برنامه جانبی جدیدی ویژه تلفن همراه "آی- فن" محصول شرکت "اپل" عرضه شده است که به روشی "کاملا علمی" و "صادقانه" به شما می‌گوید که چقدر زشت هستید!
بنابراین اگر روزی این نرم افزار را هدیه گرفتید بدانید که شخص هدیه دهنده قصد داشته است به روشی مودبانه و دلسوزانه بگوید که شما زشت هستید.

براساس گزارش دیلی میل، این برنامه جانبی که " Ugly Meter" (زشت سنج) نام دارد پیش از هر قضاوتی از کاربر یک عکس می‌گیرد، سپس آن را اسکن کرده و برپایه ارزیابیهای کلی زیبایی شناسانه نتایج اسکن چهره را تحلیل می‌کند و در مرحله آخر، میزان زشتی کاربر را در یک دامنه از 1 تا 10 تعیین می‌کند و به کاربرانی که امتیاز بالای 8 را دریافت کنند صادقانه می‌گوید: "شما واقعا زشت هستید!
 

زشت سنج آی- فن چهره کاربر را اسکن می کند
 

درحالی که آنجلینا جولی از 10 امتیاز 2 شده است و همسرش برد پیت امتیاز 8 را به دست آورده است!
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com
 
مطالب جالب دیگر:
به راحتی لاغر شوید فقط با یک چراغ!!
قدرت باور نکردنی عشق!
معشوقه جدید بازیگر زن هالیوودی پس از جدایی از همسرش! (+عکس)
مسجدی عجیب و جالب که تنها در ایران وجود دارد!! ( + عکس )
بازیگر زن محبوب سریال فارسی وان، سرطان سینه دارد! ( + عکس )
طنز: نامه ی غضنفر به همسرش!! ( + عکس )
دستگیری تعدادی آشپز درحال پخت کيک غيراخلاقی!!